انزوی جدید برای حضور در ژنو آماده می شود

انزوی جدید برای حضور در ژنو آماده می شود

فراری رسما اعلام کرد که فراری انزو در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی خواهد شد.

انزوی جدید برای حضور در ژنو آماده می شود

گل سرسبد فراری،با مک لارن P1 انگلیسی رقابت می کند و طبق برخی از گزارشات غیر رسمی این خودرو دارای بیش از 800 اسب بخار قدرت و 1100 کیلوگرم وزن می باشد.

Ferrari_F150_newEnzo_teaser

این خودرو که F150 نام گذاری شده است، نشان دهنده ی ساختار پيچيده برنه ی این خودرو از فیبر کربن است.به منظور کاهش وزن بیشتر به دلیل سنگینی موتور الکتریکی،صندلی های این خودرو بر داشته می شود و می توان روی پشتی های فیبر کربنی نشست!

با بهره‌گيري از انزوی 2005،این انزوی نو رسیده دارای موتور 6.3 لیتری V12 می باشد که به F12 معروف است.چنین موتور می تواند 800 اسب بخار نیرو تولید کند و 120 اسب بخار هم بخاطر موتور الکتریکی اضافه می شود،موتور الکتریکی دارای 200 پوند فوت گشتاور است.صفر تا صد خودرو تنها 3 ثانیه و صفر تا دویست آن 5.5 ثانیه طول می‌کشد. نهایت سرعت آن نیز تا 370 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

تیزر مجله ی اتوکار
تیزر مجله ی اتوکار

با اضافه کردن موتور الکتريکي، انتشار گاز c02 این خودرو حدود 40 درصد کاهش یافته است.

هنوز قیمت انزوی جدید به طور رسمی گفته نشده است اما برچسب 1میلیون یورویی روی این خودرو چسبیده است.

2013_Enzo_F70_F150 (6)

در حال حاضر تمام این ابر خودرو ها فروخته شده است و باید بدانید که تنها 499 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد که 100 دستگاه از انزوی قدیمی بیشتر است.

ferrari-enzo-1

برای بدست آوردن اطلاعات دقیق تر باید تا هفته ی آینده و باز شدن نمایشگاه ژنو منتظر بمانیم.این خودرو به طور خصوصی به مشتریان ویژه فراری نشان داده شده است.

آخرین تیزر از فراری F150
آخرین تیزر از فراری F150

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *