انتشار تصاویر جاسوسی بدون پوشش از دوج چلنجر دمون

انتشار تصاویر جاسوسی بدون پوشش از دوج چلنجر دمون

چند وقتی است که خبر می‌رسد دوج قصد دارد نسخه‌ای ویژه و کاملاً قدرتمند از چلنجر را با نام دمون معرفی کند و تاکنون تیزرهای زیادی هم از آن منتشر شده است؛ اما به‌تازگی یک نمونهٔ در حال آزمایش از این خودرو بدون هیچ‌گونه پوششی دیده شده است که بهترین نما از ماسل کار آیندهٔ دوج را نشان می‌دهد. قسمت بیرونی این خودرو به رنگ نقره‌ای است درحالی‌که کاپوت و سقف آن مشکی مات هستند.

dodge-challenger-demon-spy-shots

علاوه بر این، گلگیرهای برجسته، دریچهٔ بزرگ روی کاپوت و رکاب‌های جانبی مشکی‌رنگ نیز از دیگر موارد قابل‌ذکر در نمای بیرونی چلنجر دمون هستند. این دریچهٔ کاپوت بکار رفته در چلنجر دمون بزرگ‌ترین دریچه‌ای است که تاکنون در یک خودروی تولیدی بکار رفته است. با توجه به این تغییرات بیرونی، به نظر می‌رسد این خودرو در قسمت آیندهٔ سری فیلم‌های سریع و خشن یعنی قسمت هشتم بکار رود چراکه در ماه ژانویه کلیپی از این فیلم منتشر شد که در آن یک چلنجر با همین مشخصات ظاهری دیده می‌شد.

dodge-challenger-demon-spy-shots2

اما در حال حاضر چیزهایی که در مورد چلنجر دمون میدانیم این است که این نسخه نزدیک به 100 کیلوگرم سبک‌تر از چلنجر هلکت خواهد بود و احتمالاً در زیر کاپوت آن نیز پیشرانه‌ای با قدرتی بیش از 707 اسب بخار قرار خواهد داشت. علاوه بر این، گفته شده که دمون برای مسابقات درگ آماده‌تر از هلکت خواهد بود چراکه این مدل به لاستیک‌های رادیال ویژهٔ درگ مجهز خواهد بود و برای اولین بار نیز یک سیستم مکانیکی/الکترونیکی درگ در آن استفاده شده که تعلیق را خاص مسابقه تنظیم می‌کند.

dodge-challenger-demon-spy-shots4

همچنین در چلنجر دمون یک مبدل گشتاور بروز شده بکار رفته و نسبت دندهٔ محور عقب آن‌هم تغییر کرده است که شتابی عالی را برای آن پدید می‌آورد. رونمایی از این دوج چلنجر خاص و ویرانگر در نمایشگاه خودروی نیویورک صورت خواهد گرفت.

dodge-challenger-demon-spy-shots3

در همین حال، با نگاه به تصاویر جاسوسی و تیزرها و همین‌طور استفاده از فتوشاپ، رندری از چلنجر دمون طراحی و منتشر شده است که نتیجۀ این تلاش را در اینجا مشاهده می‌کنید.

challenger-demon-render

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *