افتتاح نمایندگی بوگاتی در تایوان

افتتاح نمایندگی بوگاتی در تایوان

بوگاتی روز شانزدهم دسامبر (بیست‌وششم آذرماه) افتتاح نخستین شوروم و نمایندگی رسمی خود در کشور تایوان را جشن گرفت. بدین ترتیب در حال حاضر مجموعاً 34 فروشنده این خودروساز در 17 کشور مختلف جهان مشغول فعالیت هستند.
این مراسم با حضور یک دستگاه شیرون آبی‌رنگ (همان نمونه‌ای که در ژاپن رونمایی شد) در شهر تایپه (Taipei) و محل نمایندگی واقع در فضایی 80 مترمربعی برگزار شد.

chiron-01

کمپانی یون سان موتورز (Yun San Motors) شریک بوگاتی در تایوان، مدیریت این مجموعه را بر عهده داشته و سعی می‌کند در منطقه‌ای که دفاتر چند خودروساز لوکس و گران‌قیمت دیگر هم حضور دارند توجه همگان را تمام و کمال جلب دُردانه فرانسوی-آلمانی سازد.

chiron-02

شوروم تایپه همانند دیگر دفاتر بوگاتی در سایر کشورها، محلی ایده ‌آل برای انجام مراحل طراحی و سفارش توسط خریداران می‌باشد. دکتر اِستفان برانگز (Stefan Brungs) عضو هیئت‌مدیره کمپانی و مسئول فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان در سخنرانی مربوط به مراسم گفت: بازگشایی نمایندگی‌مان در تایپه و نیز نمایش شیرون در تایوان شروع بسیار خوبی برای همکاری‌های موفقیت‌آمیز آینده بوگاتی و یون سان موتورز است. شریک تجاری ما مجموعه بسیار مناسبی برای شیرون و برند معظم بوگاتی آماده کرده تا مشتریان و میهمانان کاملاً احساس راحتی کنند. همچنین زمینه‌های خوبی نیز برای معرفی شیرون در بازار تایوان وجود دارد.

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *