احتمال معرفی نسخهٔ تولیدی لامبورگینی اوروس در شانگهای

احتمال معرفی نسخهٔ تولیدی لامبورگینی اوروس در شانگهای

به گزارش GTspirit، انتظار می‌رود که لامبورگینی از نسخهٔ تولیدی کراس‌اوور اوروس در نمایشگاه خودروی شانگهای 2017 که بین 19 تا 28 آوریل (30 فروردین تا 8 اردیبهشت 1396) برگزار می‌گردد، پرده‌برداری کند. چند روز پیش بود که گفته شد تولید نسخه‌های آزمایشی لامبورگینی اوروس در ماه آوریل آغاز می‌شود و حالا تصور بر این است که رونمایی از نسخهٔ تولیدی این کراس‌اوور در نمایشگاه شانگهای صورت خواهد گرفت. همچنین با توجه به اینکه چینی‌ها عاشق SUVهای لوکس هستند، پرده‌برداری از اوروس در این کشور چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد به‌خصوص که نسخهٔ کانسپت اوروس نیز در نمایشگاه خودروی پکن 2012 رونمایی شد.

lamborghini-urus_concept-1

با توجه به اینکه ساخت پروتوتایپ‌های اولیهٔ نسخهٔ تولیدی اوروس هنوز آغاز نشده و هیچ اطلاعاتی از طراحی آن وجود ندارد، دشوار است که بخواهیم تصوری از طراحی احتمالی آن داشته باشیم. بااین‌حال گفته شده که انتظار می‌رود طراحی این کراس‌اوور نزدیک به نسخهٔ کانسپت باشد و این یعنی ما در نسخهٔ تولیدی اوروس شاهد خطوطی بسیار تیز و طراحی تهاجمی خواهیم بود یعنی همان چیزی که از زبان طراحی فعلی لامبورگینی انتظار می‌رود.

lamborghini-urus_concept-2012-1024-0a

اما در حال حاضر تأیید شده است که نیروی موردنیاز این سوپرکراس‌اوور از یک پیشرانهٔ 4 لیتری V8 توئین توربو تأمین خواهد شد که هرچند میزان دقیق قدرت تولیدی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد قدرتی در حدود 600 اسب بخار داشته باشد. بدین ترتیب احتمالاً لامبورگینی اوروس خواهد توانست عنوان سریع‌ترین SUV دنیا را از بنتلی بنتایگا بگیرد. پس از عرضهٔ اوروس، نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی نیز به مدل‌های آن اضافه خواهد شد.

lamborghini-urus_concept-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *