احتمال ساخت نسخهٔ عملکرد بالای مازراتی لوانته

احتمال ساخت نسخهٔ عملکرد بالای مازراتی لوانته

با توجه به اظهارات رئیس مازراتی «Alberto Cavaggioni» در گفتگو با Autocar، احتمال ساخت نسخهٔ عملکرد بالا از SUV لوانته توسط این شرکت وجود دارد. پیشرانهٔ 3.8 لیتری V8 متعلق به تیپ بالا ردهٔ سدان کواتروپورته که 525 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور دارد می‌تواند در نسخهٔ عملکرد بالای لوانته مورداستفاده قرار گیرد. وی دراین‌باره گفته است:

«برای اطمینان باید بگویم پیشرانهٔ کواتروپورته به‌طور بالقوه برای لوانته وجود دارد؛ بنابراین همان کاری را که با کواتروپورته انجام داده‌ایم می‌توانیم در لوانته هم پیاده کنیم».

maserati-levante-06

اگر مازراتی تصمیم قطعی برای عرضهٔ نسخهٔ عملکرد بالای لوانته بگیرد، این مدل جدید می‌تواند عملکردی مناسب جهت رقابت با آلفارومئو استلویو Quadrifoglio و ب‌ام‌و X6 M ارائه کرده و با آن‌ها به رقابت بپردازد. بااین‌حال Cavaggioni گفته است که مازراتی بر روی بهبود نسخه‌های استاندارد محصولات خود تمرکز دارد هرچند که ساخت نسخهٔ عملکرد بالای لوانته هم در دست بررسی است.

2017-Maserati-Levante-front-three-quarter-1

لوانته در ایالات‌متحده تنها با یک پیشرانهٔ 3 لیتری V6 توئین توربو و با دو سطح قدرت ارائه می‌شود. در نسخهٔ پایه این پیشرانه 345 اسب بخار قدرت تولید می‌کند درحالی‌که برای تیپ بالا رده این رقم به 425 اسب بخار افزایش پیدا می‌کند.

احتمال ساخت نسخهٔ عملکرد بالای مازراتی لوانته

2017-Maserati-Levante-front-three-quarter-in-motion-19

2017 Maserati Levante

2017-Maserati-Levante-rear-three-quarter-in-motion-03

2017 Maserati Levante

2017-Maserati-Levante-interior-door-panel-02

2017 Maserati Levante

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *