احتمال ساخت برادر کوچک‌تر بنتلی بنتایگا به‌صورت الکتریکی

احتمال ساخت برادر کوچک‌تر بنتلی بنتایگا به‌صورت الکتریکی

کاملاً مشخص است که بنتلی در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن یک SUV دیگر به سبد محصولات خود در آیندهٔ نزدیک است. حال دراین‌ارتباط گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد SUV آیندهٔ بنتلی می‌تواند تمام الکتریکی باشد. اول‌ازهمه باید گفت که مدیرعامل بنتلی «Wolfgang Durheimer» در طول مراسم رونمایی کانتیننتال سوپراسپرت در پرتغال تأیید کرد که این شرکت کراس‌اوورهای دیگری هم خواهد ساخت. وی دراین‌باره گفته است:

«من می‌توانم به شما اطمینان دهم که بنتلی در طولانی‌مدت تنها یک SUV در سبد محصولات خود نخواهد داشت. ما نشانه‌های روشنی دریافت کرده‌ایم که SUV کوچک‌تری از بنتایگا در بازار موردپذیرش قرار خواهد گرفت».

2017-bentley-bentayga

اما آنچه در این مورد جالب‌تر است این است که بنتلی با SUV بعدی خود به دنبال خریداران کاملاً جدیدی است. به همین دلیل این مدل بسیار متفاوت از بنتایگا خواهد بود و تمام الکتریکی بودن برای آن گزینه‌ای محتمل خواهد بود. بااین‌حال ساخت یک SUV تمام الکتریکی مرحلهٔ دوم طرح الکتریکی بنتلی است چراکه این سازندهٔ بریتانیایی در نظر دارد در اولین گام نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی را برای تمام محصولات خود ارائه کند که این روند با بنتایگا شروع می‌شود. این بدان معنا است که SUV تمام الکتریکی بنتلی را تا پایان دههٔ جاری در جاده‌ها نخواهیم دید.

2017-bentley-bentayga2

2017-bentley-bentayga3

البته بنتلی هنوز در حال ارزیابی ساخت SUV الکتریکی است و هنوز این طرح به تصویب نهایی نرسیده است چراکه به‌احتمال‌زیاد در ابتدا تولید یک خودروی اسپرت الکتریکی چراغ سبز را دریافت خواهد کرد که کانسپت EXP 10 Speed پیش‌نمایش آن محسوب می‌شود.

Bentley EXP 10 Speed 6 Concept

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *