احتمال جدایی جیمز می از گرند تور در پنج سال آینده

احتمال جدایی جیمز می از گرند تور در پنج سال آینده

این سه مجری جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند سالیان سال است که باهم در حال کار هستند و ما می‌خواهیم همیشه آن‌ها را به همین صورت ببینیم؛ اما ممکن است در پنج سال آینده جیمز می گرند تور را ترک کند. وی این خبر را در مصاحبهٔ اخیر خود اعلام کرده است. جیمز می 53 ساله دراین‌باره گفته است:

«مانند هر انسان دیگری، سن ما هم در حال بالا رفتن است. تیم ما بیش‌ازحد قدیمی است. باید قبول کنیم که سن ما بالا رفته است و به‌زودی توانایی خود برای اجرای برنامه را از دست خواهیم داد. خصوصاً جرمی ضعیف و ناتوان شده است و این موارد در من هم در حال رشد هستند. البته من فعلاً سعی در مبارزه با آن‌ها دارم اما در پنج سال آینده به‌احتمال‌زیاد گرند تور را ترک خواهم کرد. البته به نظر می‌رسد ریچارد هموند بعد از من و جرمی همچنان بتواند به کار خود ادامه دهد».

cmnju8xwgaa0u2u

بااین‌حال ما همچنان برای مدتی می‌توانیم شاهد همکاری این سه مجری محبوب در کنار یکدیگر باشیم چراکه این سه نفر قراردادی را با شبکهٔ آمازون برای سه فصل از گرند تور و درمجموع 36 قسمت منعقد کرده‌اند که بیش از سه سال به طول می‌انجامد. همچنین در تاریخ 23 دسامبر (3 دی) یعنی درست پیش از کریسمس 2017، گرند تور یک قسمت ویژه را پخش خواهد کرد و یک هفته بعد نیز قسمتی دیگر با عنوان «سفر حماسی» پخش خواهد شد.

61d08d1d-6c48-4ea6-a1a3-fcd4e662b89f-2060x1236

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *