تصاویر جاسوسی لندروور رنجروور اسپورت SVR

تصاویر جاسوسی لندروور رنجروور اسپورت SVR

آب و هوا در آلمان کم‌کم گرم می‌شود و لندروور برای توسعه‌ی نسخه‌ی فیس لیفت رنجروور اسپورت SVR به نوربرگ رینگ بازگشته است. در این نوشتار برای اولین بار می‌توانیم کراس اوور لوکس و اسپورت رنجروور را ببینیم که از چند وقت پیش تابه‌حال قطعات جدیدی را بکار گرفته است.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-01

در نمای جلو می‌توان جلوپنجره‌ی جدید را دید و به نظر می‌رسد که چراغ‌ها نیز شکل گوشه دارتری دارند. در کل طراحی بخش جلویی خودرو پیچیده‌تر شده و ورودی‌های هوای بیشتری در آن قرار دارند. این ورودی‌های بزرگ را به راحتی می‌توان از زیر پوشش‌ها دید.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-pics

هم‌اکنون رینگ‌های چند پره‌ی بزرگ و مشکی در زیر خودرو خودنمایی کرده و از پشت آن‌ها می‌توان پی به روتورهای ترمز بزرگ و کالیپرهای قرمز رنگ برد.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-05

بخش اعظم نمای عقب بدون تغییر باقی مانده اما در بخش پایینی قضیه متفاوت است. خروجی‌های اگزوز هم‌اکنون شکل تازه‌ای به خود گرفته و اطراف آن‌ها را هم دیفیوزری احاطه کرده است.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-04

قدرت پیشرانه‌ی این خودرو نسبت به پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژردار کنونی (550 اسب بخار قدرت و 680 نیوتون متر گشتاور) بهبود خواهد یافت. مجموع بازنگری‌های صورت گرفته باعث خواهند شد تا شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.5 ثانیه‌ای مدل کنونی چند دهم ثانیه‌ای بهبود یابد.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-03

برای انتشار جزئیات رسمی اسپورت SVR به‌روز شده نباید انتظار طولانی‌مدتی داشته باشیم زیرا نسخه‌های test mule خودرو یک سال پیش دیده شده‌اند. بخش پرفورمنس کمپانی هم‌اکنون تأسیسات جدیدی داشته که فضا و 250 کارمند بیشتری دارد. جگوار لندروور تلاش می‌کند تا در هر سال یک SVR جدید را معرفی نماید.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-02

کراس اوورهای اسپورت جگوار لندروور با عرضه‌ی اف پیس SVR بیش از پیش گسترش خواهند یافت. ظاهراً این خودرو از همان پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری استفاده خواهد کرد اما قدرت کمتری نسبت به اسپورت SVR خواهد داشت.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *