آتش به جان مرسدس بنز؛ فراخوان دایملر برای جمع آوری یک میلیون دستگاه اتومبیل

آتش به جان مرسدس بنز؛ فراخوان دایملر برای جمع آوری یک میلیون دستگاه اتومبیل

حوادث دور از انتظار برای کمپانی های بزرگ بین المللی فقط محصور به فعالان حوزه تکنولوژی نیست و خبرهای جدید از گرفتاری جدید کمپانی دایملر (شرکت مادر مرسدس بنز) در صنعت خودروسازی حکایت می کنند.

در حالی که اوایل همین ماه مرسدس بنز به خاطر مشکل از جا در آمدن شیشه جلو دو مدل از خودروهای مدل 2016، برای 16 هزار دستگاه عرضه شده به بازار فراخوان فرستاد، رویترز گزارش می دهد که حالا نوبت به فراخوانی یک میلیون دستگاه از مدل های متنوع به خاطر ایرادی خطرناک تر رسیده است.

ضمن تایید دایملر، طی هفته های اخیر 51 اتومبیل مرسدس بنز جدید (شامل مدل های 2017)، به علت اختلال در سیستم برق رسانی در حین حرکت دچار آتش سوزی شده اند، هرچند تاکنون هیچگونه صدمه جانی را موجب نگردیده اند.

آتش به جان مرسدس بنز؛ فراخوان دایملر برای جمع آوری یک میلیون دستگاه اتومبیل

حالا خودروساز آلمانی بدون ذکر مدل های دقیق، برای یک میلیون واحد از اتومبیل هایش فراخوان جمع آوری فرستاده تا هر چه سریع تر برای تعمیر و رفع مشکل اقدام شود.

گفتنی است مرسدس بنز می گوید تمام خودروهایی که در حال حاضر در خط تولید قرار دارند یا در نمایندگی ها برای فروش قرار گرفته اند، بعد از رفع حتمی مشکل روانه خیابان ها می شوند.

در هر صورت مشکل پدید آمده برای اتومبیل های جدید یکی از معتبرترین خودروسازهای جهان یکی از اتفاقات نادری است که خوشبختانه برخلاف برخی از موارد مشابه داخلی، با درایت مدیران دایملر همراه شدهو قبل از رخداد حادثه تلخی مورد رسیدگی قرار گرفتهاست.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *