DMC برنامه جدیدی برای تیون گالاردو LP570 یا همان سوپر لجرا درنظر گرفته؛ علاوه بر امکان سفارش تریم فیبرکربنی جدیدی برای کابین مشتریان می توانند از کیت بدنه این تیونر نیز استفاده کنند که شامل سپرهای جدید، تغییر رکاب های جانبی و نهایتا دیفیوزر بزرگ عقب خواهد بود . . .
در قسمت فنی DMC توانسته قدرت و گشتاور موتور را به ترتیب 40 اسب بخار و 30 نیوتن متر افزایش دهد تا از این پس پیشرانه 5.2 لیتری V10 آن قادر به تولید 600 اسب بخار قدرت در 8000rpm به همراه 570 نیوتن متر گشتاور در 6500rpm باشد تا این سوپراسپرت کوپه بتواند به حداکثر سرعت 322 کیلومتر برساعت دست یابد. DMC همچنین یک کیت اگزوز فولادی ضدزنگ نیز برای این خودرو مهیا کرده که با آن نیز می توان 28 اسب بخار و 50 نیوتن متر دیگر به خروجی موتور افزود.