کلنر به تازگی برنامههای خود را برای تقویت سری5 تورینگ (اتاق F11) منتشر کرده است؛ بعد از معرفی C63AMG استیشن توسط EDO ظاهرا این نخستین جواب زودهنگام هواداران بیامو در مقابل مرسدس است . . .
کیت تقویتی کلنر هم برای مدلهای بنزینی و هم برای مدلهای دیزلی قابل سفارش است که بصورت تقریبی در هر دو مدل 20% افزایش راندمان را نسبت به نسخههای استاندارد خواهند داشت. در مدل 535d قدرت از 313 اسب تا 376 اسببخار افزایش یافته و گشتاور تولیدی از 630 نیوتنمتر به 756 نیوتنمتر رسیده است. در مدلهای 550i نیز قدرت 407 اسبی حالت استاندارد به 490 اسببخار تبدیل شده؛ گشتاور نیز از 600 به 720 نیوتنمتر میرسد.
در نمای جلویی خودرو وجود جلوپنجرهای که با فولادهای ضدزنگ ساخته شده بیش از همه خودنمایی میکند. نصب رکابهای جانبی و دیفیوزر عقب که اگزوزهای 90 میلیمتری را در خود جای داده نیز کامل کننده کیت بدنه بیامو سری5 تورینگ خواهند بود.
اما علاوه بر کاهش 30 میلیمتری ارتفاع تعلیق، کلنر برای رینگها نیز دو مدلHamburg و Berlin را مهیا نموده؛ هر دو مدل با سایزهای 8,5×19 در جلو و9,5×19 در عقب و همچنین9×20 در جلو و10×20 در عقب قابل سفارش هستند که در سه رنگGraphite Silver وPlatinum Silver و مشکی مات عرضه میشوند.