پژو قرارست در نمایشگاه پاریس 2012 از فیس لیفت RCZ که به احتمال فراوان در بهار 2013 راهی بازار می شود رونمایی کند . . .
مهم ترین تغییرات اعمال شده در این فیس لیفت را می توان در نمای جلویی خودرو جست و جو نمود؛ جایی که علاوه بر تغییر چراغ های جلو، جلوپنجره خندان پژو و سپر جدیدی که در آن LEDهای مخصوص روز جاسازی شده کاملا مدل های 2013 این کوپه اسپرت را با گذشته متمایز می کنند. همچنین مشتریان می توانند RCZهای جدید را از این به بعد با سیستمConnect Navigation نیز سفارش دهند که پیش از این تنها بر روی مدل 508 استیشن قرار گرفته بود. این سیستم که نمایشگری هفت اینچی برای سیستم راهیابی خود دارد، امکاناتی همچون اتصال USB و ارتباط بلوتوث و پخش CD/MP3 را خواهد داشت.
پیشرانه مدل های جدید RCZ شامل دو موتور 1.6 لیتری و یک موتور 2.0 لیتری دیزلی است. موتور 1.6 لیتری THP آن 156 اسب بخار و 240 نیوتن متر گشتاور دارد. دومین موتور که با همین حجم قابل سفارش است با داشتن 200 اسب بخار قدرت و 275 نیوتن متر گشتاور، قدرتمندترین پیشرانه ای است که در RCZ بکار گرفته شده؛ همچنین موتور 2.0 لیتری HDi آن نیز 163 اسب بخار و 340 نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. برای گیربکس RCZ نیز پژو در مدل های 200 و 163 اسبی از شش سرعته دستی با امکان سفارش اتومات استفاده کرده اما برای موتور 156 اسبی آن فقط گیربکس شش سرعته دستی را درنظر گرفته است.