شاسی بلند لوکس بازار با افزایش 200 دلاری قیمت، هنوز هم از رقبای اصلی خود ارزانتر است. مدل 2013 لکسس GX 460 قیمت پایه 54,320 دلار دارد که البته شامل 875 دلار هزینه حمل هم می شود. گرانترین مدل GX 460 هم 59,115 دلار قیمت خواهد داشت.
این قیمت ها در مقایسه با جیپ گراند چروکی SRT8 که بیش از 62 هزار دلار قیمت دارد یا مرسدس بنز ML550 که 58 هزار دلار به فروش می رسد ، ارزانتر است.
لکسس GX یک SUV بزرگتر از اندازه متوسط است که با عموزاده خود تویوتای فوررانر (4Runner) در پلتفرم شریک است. مدل 460 دارای یک موتور هشت سیلندر خورجینی به حجم 4.6 لیتر و توان 301 اسب بخار و گشتاور 329 پوند فوت و با ظرفیت اتاق هفت سرنشین (صندلیهای ردیف سوم تاشو) است. مصرف سوخت این خودرو در شهر 15.7 لیتر و در جاده 11.7 لیتر است. این در حالیست که گراند چروکی SRT8 با وجود مصرف سوخت بیشتر می تواند 465 اسب بخار نیرو تولید کند و مرسدس بنز ML550 هم 100 اسب بیشتر از لکسس GX 460 تولید می کند. با این حال بسیاری از رقبا صندلیهای ردیف سوم را ارائه نمی کنند.
لکسس GX یک SUV بزرگتر از اندازه متوسط است که با عموزاده خود تویوتای فوررانر (4Runner) در پلتفرم شریک است. مدل 460 دارای یک موتور هشت سیلندر خورجینی به حجم 4.6 لیتر و توان 301 اسب بخار و گشتاور 329 پوند فوت و با ظرفیت اتاق هفت سرنشین (صندلیهای ردیف سوم تاشو) است. مصرف سوخت این خودرو در شهر 15.7 لیتر و در جاده 11.7 لیتر است. این در حالیست که گراند چروکی SRT8 با وجود مصرف سوخت بیشتر می تواند 465 اسب بخار نیرو تولید کند و مرسدس بنز ML550 هم 100 اسب بیشتر از لکسس GX 460 تولید می کند. با این حال بسیاری از رقبا صندلیهای ردیف سوم را ارائه نمی کنند.
لکسس GX یک SUV بزرگتر از اندازه متوسط است که با عموزاده خود تویوتای فوررانر (4Runner) در پلتفرم شریک است. مدل 460 دارای یک موتور هشت سیلندر خورجینی به حجم 4.6 لیتر و توان 301 اسب بخار و گشتاور 329 پوند فوت و با ظرفیت اتاق هفت سرنشین (صندلیهای ردیف سوم تاشو) است. مصرف سوخت این خودرو در شهر 15.7 لیتر و در جاده 11.7 لیتر است. این در حالیست که گراند چروکی SRT8 با وجود مصرف سوخت بیشتر می تواند 465 اسب بخار نیرو تولید کند و مرسدس بنز ML550 هم 100 اسب بیشتر از لکسس GX 460 تولید می کند. با این حال بسیاری از رقبا صندلیهای ردیف سوم را ارائه نمی کنند.
سالگذشته این خودرو برچسب “توصیه به عدم خرید” توسط مجله automotive magazine را دریافت کرده بود که بدلیل گزارش مشکلاتی در سیستم کنترل کشش خودرو بود. لکسس بلافاصله فروش این خودرو را متوقف و فراخوانی برای رفع نقص صادر کرد. اکنون این خودرو بدون مشکل، با 10 کیسه هوای نصب شده بصورت استاندارد، سیستم مانیتورینگ و دوربین، رادار، کروز کنترل و سیستم هشدار برخورد و فاصله بعنوان یک خودروی ایمن تولید می شود.
سالگذشته این خودرو برچسب “توصیه به عدم خرید” توسط مجله automotive magazine را دریافت کرده بود که بدلیل گزارش مشکلاتی در سیستم کنترل کشش خودرو بود. لکسس بلافاصله فروش این خودرو را متوقف و فراخوانی برای رفع نقص صادر کرد. اکنون این خودرو بدون مشکل، با 10 کیسه هوای نصب شده بصورت استاندارد، سیستم مانیتورینگ و دوربین، رادار، کروز کنترل و سیستم هشدار برخورد و فاصله بعنوان یک خودروی ایمن تولید می شود.
سالگذشته این خودرو برچسب “توصیه به عدم خرید” توسط مجله automotive magazine را دریافت کرده بود که بدلیل گزارش مشکلاتی در سیستم کنترل کشش خودرو بود. لکسس بلافاصله فروش این خودرو را متوقف و فراخوانی برای رفع نقص صادر کرد. اکنون این خودرو بدون مشکل، با 10 کیسه هوای نصب شده بصورت استاندارد، سیستم مانیتورینگ و دوربین، رادار، کروز کنترل و سیستم هشدار برخورد و فاصله بعنوان یک خودروی ایمن تولید می شود.