مهندسین آلمانی گروه CCG Automotive در آخرین پروژه خود به سراغ یک دستگاه دوج چلنجر SRT8 رفتهاند. استفاده از رنگ سبز روشن در کنار سفید کربنی که با لوگوهای گرافیکی مشکیرنگ تزیین شده، نخستین مشخصه جذاب این چلنجر است . . .
دربهای LSD برای خودرو، جلوهای متفاوت با سایر چلنجرها دارد. رینگهای 22 اینچی ساخت Asanti به رنگ مشکی براق که با تایرهای 265 میلیمتری در جلو و 295 میلیمتری در عقب احاطه شده، پایداری خودرو را دوچندان کردهاند. تایرهای پیرلی نیز از نوع Scorpion Zero Rollers انتخاب شده است.
مهمترین بخش این خودرو را باید قسمت فنی آن دانست چرا که با افزایش قطر پیستون و کورس آن، حجم موتور از 6.1 لیتر به 7.0 لیتر رسیده و موجب شده تا قدرت خروجی موتور از 425 اسببخار در حالت استاندارد به بیش از 600 اسببخار افزایش یابد. گشتاور تولیدی نیز از 569 به حدود 638 نیوتنمتر رسیده است.
مجهز کردن سیستم تعلیق خودرو به کمکهای پویای KW ، استفاده از چرمهای مشکی رنگ آنتراسیت (anthracite) که جایگزین روکش پلاستیکی داشبورد شده و همچنین نصب سیستم چندرسانهای MyGIG با قابلیت پخش رادیو و CD/DVD و دارابودن نمایشگر لمسی از دیگر تغییرات اعمالی در این خودروست.