نمایشگاه ژنو 2013: تک آرت با دو محصول جدید به ژنو آمده بود؛ دو پکیجی که مثل همیشه لوگوی پورشه بر آنها می درخشید . . .
اولین پکیج تک آرت برای 911 کررا 4S آماده شده؛ کیت بدنه این خودرو شامل درب مشکی رنگ خودرو، اسپویلر زیر سپر جلو (Spoiler I)، رکاب ها و باله جدید عقب (Spoiler II)، خروجی های دوبل اگزوز که به وسط دیفیوزر منتقل شده و نهایتا انبوهی از رینگ های 20 یا 21 اینچی آلومینیومی پنج پره ای از نوع Formula وFormula IIIخواهد بود؛ البته تک آرت بدنه این 911 را با رنگ سبز زمردی اختصاصی خود (Emerald Green) تزئین کرده است.
مشتریان می توانند از سیستم تنظیم ارتفاع محور جلو (Noselift System) بطور سفارشی نیز استفاده کنند که در اینصورت ارتفاع آن تا 60 میلیمتر قابل تغییر خواهد بود. درون کابین تغییرات خوبی صورت گرفته؛ همرنگ شدن قاب صندلی ها، دوخت چرم صندلی ها و حتی اجزای صفحه کیلومتر با رنگ بدنه خودرو، استفاده از فرمان سه شاخه جدید که با چرم آلکانترا روکش شده و رنگ مشکی مات برای پدال شیفترها از مهم ترین شاخصه های کابین این خودرو هستند.
یکی از ویژگی های جالب این پکیج کاهش نیروی لیفت به میزان 5 کیلوگرم بر محور جلویی در سرعت 140 کیلومتر برساعت است؛ البته برای جبران این کاهش چسبندگی، دیفیوزر و همچنینSpoiler II بگونه ای طراحی شده تا در همین سرعت نیرویی معادل 17.5 کیلوگرم را بر محور عقبی خودرو وارد کنند. جالب است بدانید که با رسیدن سرعت خودرو به حداکثر، این نیرو نهایتا تا 76 کیلوگرم هم افزایش می یابد.
حال به سراغ دومین پکیج تک آرت می رویم که برای کاین S دیزلی مهیا شده است. در این پکیج همانند 911 فعلا خبری از ارتقای فنی موتورها نبوده و تمام توجه تک آرت به تغییرات ظاهری معطوف شده؛ رنگ مشکی براق بدنه، سپرهای جدید جلو و عقب، اسپویلر سه تکه جلو، عریض تر شدن رکاب ها، اسپویلر سقفی عقب، دودی شدن شیشه ها و همچنین چراغ ها، تعبیه مه شکن ها درون قاب چراغ های جلو و LEDهای روز را می بایست شاخصه های مهم این پکیج دانست. امکان سفارش رینگ هایی که سایزشان از 20 تا 23 اینچ متغییر هستند نیز آخرین نکته در نمای ظاهری خواهد بود.