سیتروئن دومین خودروی خود را با هدف تسخیر بازارهای جهانی مخصوصا بازارهای در حال توسعه چین و روسیه با نام C4 L معرفی کرد. این خودروی سدان اولین محصول سیتروئن است که در مرکز طراحی شانگهای طراحی شده است و در بالای خودروهای کلاس C جای می گیرد.
سیتروئن C4 L ترکیبی از پرستیژ با یک سواری آرام بخش و راحت خواهد بود. طراحی این مدل شبیه سایر برادران بزرگتر آن در سیتروئن مخصوصا C5 جدید است در مجموع بعنوان یک سدان ارزان، طراحی متشخص و قابل قبولی برای این اتومبیل انجام شده است.
فضای داخلی با فاصله زیادتر بین دو محور این مدل نسبت به مدلهای استاندارد C4، یک محفظه سالن مانند را تداعی می کند. عبارت L در نام خودرو نیز به این ویژگی اشاره می نماید. امکاناتی مثل GPS با صفحه لمسی، دوربین دید عقب، تهویه مطبوع و اتصال بلوتوث روی این خودرو نصب می شوند. بعلاوه نسبت به مدل الیزه C از عایقهای اضافه، سیستم تعلیق بهینه، سیستم مدیریت کیفیت هوا، چراغهای اتوماتیک جلو، صندلیهای گرم شونده جلو، و مواردی اضافه از این قبیل بهره می گیرد.
این خودرو با سه موتور و بسته به کشور مقصد، عرضه خواهد شد. موتورهای THP 155/170 که با همکاری ب ام و توسعه یافته اند، می توانند 150 و 170 اسب بخار نیرو تولید کنند. موتور سوم هم یک موتور VTi 135 می باشد. دو نوع گیربکس شش سرعته متوالی (sequential) یا اتوماتیک برای انتقال نیروی این خودرو قابل انتخاب می باشند.
این خودرو قرار است هم در چین و هم در روسیه تولید شود. 33 درصد از فروش سیتروئن در خارج از اروپا بوده و بنابراین توجه سیتروئن به این بازارها نیز در حال افزایش است. اگر همکاری سیتروئن و شریک آن پژو با ایران قطع نمی شد، شاید هم این خودرو بجای کیا سراتو جانشین زانتیای پیر می شد.