پیکاپ F-150 رپتور 2017 عملکرد بسیار عالی و کم نظیری از خود در مسیرهای آفرود نشان می دهد و دقیقا به همین خاطر است که فورد قیمت بالای آن را توجیه می کند. اما از نظر تیونر نا آرام هنسی توانایی های این پیکاپ چندان کافی نبوده و باید در مواردی ارتقا یابند. به همین جهت مهندسین این کمپانی به سراغ پیکاپ پرطرفدار فورد رفته و در بخش های مختلف آن بازنگری کرده اند.
محصولی که از کارگاه های این تیونر تگزاسی خارج شده ولاسی رپتور 600 توئین توربو (Hennessey Velociraptor 600 Twin Turbo) نامگذاری شده و از لحاظ عملکرد تفاوت های زیادی با F-150 رپتور دارد. موتور 3.5 لیتری V6 اکوبوست پس از تغییراتی که به خود دیده قادر است 605 اسب بخار قدرت و 843 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده بگذارد.
با این اعداد در خور توجه ولاسی رپتور برای رسیدن به سرعت 60 مایل (96 کیلومتر) در ساعت از حالت سکون فقط به 4.2 ثانیه نیاز داشته و می تواند مسافت یک چهارم مایل را در عرض 12.9 ثانیه با نهایت سرعت 110 مایل (177 کیلومتر) طی کند. برای دستیابی به چنین ارقام شگفت انگیزی مهندسین هنسی تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری زیادیانجام داده اند که شامل مواردی مثل ارتقای سیستم توربو، ارتقای اینترکولر، تعویض اگزوز با نمونه استیل و برنامه ریزی مجدد نرم افزار مدیریت موتور می شود.
آنطور که هنسی اعلام کرده، از این پیکاپ قدرتمند فقط به تعداد 100 دستگاه برای سال 2017 ساخته می شود. هر یک از این پیکاپ ها نیز برای نشان دادن قابلیت های بسیار بالای خود به پلاک هایی در داخل و در زیر کاپوت مزین شده و تا 3 سال یا 36 هزار مایل کارکرد وارانتی خواهند داشت.
تیونر تگزاسی برای ایجاد تمایز در نمای خارجی نیز پکیجی به نام Off-Road Stage 1 تدارک دیده که با انتخاب آن مواردی مثل پنج چراغ LED در سپر جلو، سپر عقب با طراحی بهتر، رینگ های 10 پره 20 اینچی با لاستیک های 35 اینچی مخصوص آفرود ساخت تویو، کیت تغییر ارتفاع خودرو و لوگوهایخاص به ظاهر ولاسی رپتور اضافه می شود.
افرادی که خواهان تمایز بیشتر باشند، می توانند با انتخاب نسخه 6×6 ولاسی رپتور برای مرسدس G63 AMG 6×6 نیز خط و نشان بکشند! البته این رویارویی هزینه زیادی داشته و 295,000 دلار از حساب خریداران محصول جدید هنسی کسر خواهد کرد!