شاید از آن دورانی که مزراتی اساساً خودروهایی اسپورت میساخت و پا به پای کمپانیهایی چون فراری و لامبورگینی میتاخت خیلی نگذشته باشد؛ و درحالیکه این شرکت از سالهای دههی 60 میلادی به ساخت سدان های 4 درب مشغول بوده اما این روزها بیشتر از آنکه به فکر عطش سرعت و هیجان طرفداران باشد، به ساخت مدلهای لوکستر روی آورده است.
در این میان منصوری خواسته تا کمکی به برقراری پلی بین این دو بخش کرده باشد؛ بنابراین در میان تمامی مدلهای شاخصی که این تیونر نام آشنا به ژنو خواهد آورد، لوانته مدلی خاص بوده و بیشتر شبیه گرن توریسمو MC خواهد بود.
واضحترین تغییر این خودرو کاپوتی مشکی با ورودی بزرگ هوا در وسط است که در تضادی زیبا با رنگ نارنجی بدنه بوده و البته این رویه به داخل خودرو نیز تسری یافته است.
منصوری قوس چرخها را وسعت بخشیده و تمامی بخشهای آئرودینامیکی لازم را به این خودرو افزوده است: اسپویلر لبهای جلو، رکابهای جانبی، دیفیوزر، اسپویلر سقف و… تمامی این قطعات همانگونه که حدس میزنید از جنس فیبر کربن بوده و توسط خود منصوری ساخته شدهاند.
این گلگیرهای بزرگ باید پذیرای رینگهای غولآسایی نیز باشند و البته همینگونه هم هست. رینگهای 22 اینچی گیرا در هر گوشهی خودرو خودنمایی کرده و نیروگاهی ارتقا یافته آنها را به حرکت وا میدارد. با بهکارگیری فیلتر هوا و اگزوز جدید و همچنین برنامهریزی دوبارهی ECU، پیشرانهی 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی لوانته قدرت 465 اسب بخاری تولید کرده که 35 واحد بیشتر از لوانته S استاندارد میباشد.