برخلاف تبلیغات سال گذشته فیات که از جنیفر لوپز برای آگهی فیات 500 و از یک مدل رومانیایی برای آگهی آبارث استفاده شده بود، امسال فیات تبلیغی با تمرکز به ورود به بازار آمریکا ساخته که بدون حاشیه های آگهی های سابق این شرکت می باشد.
در ابتدای این آگهی خودروهای فیات 500 را که در یک دهکده زیبای کارت پستال مانند، در حال حرکت هستند می بینیم. این در حالیست که یک آهنگ قدیمی و 100 ساله ایتالیایی هم بگوش می رسد. فیاتهای 500 وارد آب می شوند و از سوی دیگر در نیویورک همراه با صدای آهنگ رپ از آب بیرون می آیند. شاید این تاکیدی بر سیستم صوتی و ویژگیهای تفریحی 500 باشد. در نهایت قیمت 15 هزار و 500 دلاری این فیاتها ذکر می شود. یک صدای روی تصویر می گوید که موج بعدی ایتالیایی به آمریکا آمده است.
البته چه کسی اهمیت می دهد که فیاتهای 500 وارداتی به آمریکا از ایتالیا نمی آیند بلکه در مکزیک مونتاژ می شوند و تنها مدلهای اروپایی در ایتالیا و لهستان ساخته می شوند.