لکسس اعتراف کرده که فاقد جذابیت برند لوکس بزرگ آلمانی است و البته به این نکته هم اشاره داشته که تلاش دارد تا این موضوع را حل کند.
یکی از مدیران ارشد لکسس با نام Tokuo Fukuichi در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که میخواهد تصویر برند لکسس را دوباره خلق کند. او گفت:
وقتی شما در ترافیک میایستید، مردم به رانندهی خودروی مرسدس به عنوان فردی که در جامعه زحمت کشیده و آن را به دست آورده نگاه و به شما حسادت خواهند کرد. ما در مقایسه با این برند آلمانی به این درجه از جذابیت نرسیدهایم.
به منظور تلاش Fukuichi برای بهبود تصویر لکسس، کمپانی در حال بازنگری استراتژی خود بوده و در زمان نمایش LC در ژاپن، قایق اسپورت لکسس اندکی پس از معرفی آن در ماه ژانویه به نمایش درآمد.
علاوه بر این لکسس رندرهایی از به اصطلاح اسکای جت را رونمایی کرد. اسکای جت کشتیای فضایی است که در فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets نقشآفرینی کرده است.
طبق گفتههای Fukuichi، کمپانی نیاز دارد تا از این موضوع که به عنوان بخش لوکس تویوتا شناخته شود دور شود. در گذشته لکسس و تویوتا مدلهای تقریباً مشابهی را عرضه میکردند که با اندکی اغماض میتوانستیم آنها را مدلهایی ریبج شده بنامیم. او میخواهد این موضوع را تغییر دهد.
Fukuichi میگوید:
بیایید به وضوح لکسس را تعریف کرده و صبر کنیم و تصمیم بگیریم که برخی چیزها تنها میتوانند لکسس باشند و به تویوتا ارتباطی نداشته باشند. من دوست دارم تا این نوع از تمایز را توضیح دهد.
تا زمانی که شما در حال رانندگی با خودرو نباشید نمیتوانید نقاط قوت لکسس نظیر کیفیت و سرویس آن را تقدیر کنید. کیفیت بهتر به آن صورت ضروری نیست. قدرت برند بهتر موضوع اصلی است.
منبع: autonews