تصاویر جاسوسی ثبت شده در شمال سوئد نشان دهندهی پروتوتایپ رنجروور اسپورت کاملاً پوشیده شده هستند. شاید در نگاه اول بگویید لندروور در حال کار روی نسخهی فیس لیفت شاسیبلند خود است اما حقیقتاً قضیه کمی پیچیدهتر است. اول از همه اینکه خودروی موردبحث سپرهای جلو و عقب کاملاً متفاوت و همچنین چراغهای جلوی بازنگری شده را دارد. به علاوه داشبورد خودرو نیز پوشش زیادی داشته بنابراین احتمالاً کابین نیز تغییراتی خواهد داشت.
بنا به دلایلی این خودروی پروتوتایپ در واقع دارای قوای محرکهی پلاگین هیبریدی است. پس بدین ترتیب لندروور میخواهد با استفاده از نسخههای الکتریکی شده خود را بیش از پیش از رنجروور اسپورت عادی متمایز سازد. تا این لحظه جزئیاتی دربارهی پیشرانهی پنهان شده زیر کاپوت خودرو معلوم نشده اما خبری که در سال 2016 توسط اتوکار منتشر شد نشان میدهد قوای محرکهی پلاگین هیبریدی آیندهی جگوار لندروور بر پایهی پیشرانهی 4 سیلندر 2 لیتری انجینیوم این شرکت با قدرت 296 اسب بخار مهندسی شده است.
بر پایهی همان خبر جگوار لندروور در حال توسعهی پیشرانهی الکتریکی خود برای همخوانی با گیربکس 8 سرعته ZF است که در سطح وسیعی از مدلهای شرکت بکار میرود. گفته شده این پیشرانه الکتریکی قدرت بیشتر از 201 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتون متری دارد.
انتظار میرود مجموعه باتریهایی که تاکنون ظرفیت آنها مشخص نشده زیر کف صندوقعقب جای بگیرد و نیروی کافی برای طی محدودهی 32 تا 48 کیلومتری در حالت تمام الکتریکی را فراهم سازد. این محدوده حرکتی خیلی چشمگیر نیست اما در نظر داشته باشید که رنجروور اسپورت خودروی سبکوزنی نیست.