تیونر آلمانی Senner به سراغ یکی از کلاسیکهای به یادماندنی بامو یعنی Z8 رفته تا علاوه بر ظاهر خودرو، اندکی اعداد و ارقام آنرا نیز تغییر دهد . . .
این خودرو بصورت استاندارد دارای پیشرانه هشت سیلندر E39 M5 به حجم 5.0 لیتر است. نصب فیلتر هوای اسپرت به همراه تغییر سیستم اگزوز آن کافی است تا قدرت خروجی را از 400 به 450 اسببخار و همچنین گشتاور تولیدی را از 500 به 535 نیوتنمتر افزایش یابد تا نهایتا حداکثر سرعت این رودستر به 300 کیلومتر برساعت برسد.
در قسمت تعلیق، تیونر از کمکهای سختتر Inox-Line بهره گرفته، همچنین رینگهای استاندارد را با رینگهای آلومینیومی 19 اینچی Schwert SC1 که مزین به تایرهای 255 میلیمتری در جلو و 285 میلیمتری در عقب ساخت کانتیننتال اسپرت و از نوع 5P هستند را جایگزین نموده است. کالیبرهای ترمز ساخت Racing Gold آخرین مشخصه این خودروست.
کیت تقویتی Senner Tuning برای بامو Z8 را میتوان با قیمت 24,500 دلار خریداری نمود.