تیونرAlpha-N محصول جدید خود را که بر پایه بیامو 335i (اتاق E92) ارتقا یافته معرفی نمود؛ نامی که برای این خودرو درنظر گرفته شده BT92 است . . .
این تیونر آلمانی کار خود را با کیت بدنه شامل رکابهای جانبی که با گلگیرهای جدید همراه شده، کاپوت عضلانی خودرو و سپرهای جدید جلو و عقب شروع کرده است. در نمای عقبی خروجیهای دوگانه اگزوز به وسط منتقل شده و یک اسپویلر کربنی با قابلیت تنظیم ارتفاع نیز در انتهای درب صندوق جاسازی شده است.
اگرچه نصب رولبارهای مسابقهای، ایمنی سرنشینان را دوچندان کرده اما طبق گفتههای مهندسینAlpha-N به دلیل استفاده گسترده از قطعات فیبرکربنی در کیت بدنه، وزن کلی خودرو چیزی در حدود 250 کیلوگرم کاسته شده است.
Alpha-N در قدم بعدی به سراغ بهبودهای فنی رفته؛ کیتی که آنها برای پیشرانه این خودرو تدارک دیدهاند از نوعstage 4 این تیونر است که شامل برنامهریزی مجدد ECU، توربوهای بزرگتر، تغییر سیستم اگزوز و اینترکولر جدید میشود. قدرت خالص خروجی این بیامو به 450 اسببخار میرسد که تمام آن توسط گیربکس دوکلاچه در اختیار چرخهای عقبقرار میگیرد.
کیت ترمز این خودرو نیز ساختMAC است که در جلو با دیسکهای 380 میلیمتری شش پیستونه و در عقب با دیسکهای 350 میلیمتری چهار پیستونه همراه شده است. رینگهای 19 اینچی نیز از مدل S3 بوده که در جلو 9.5 اینچ و در عقب 11.5 اینچ پهنا دارند. همچنین برای چرخهای جلو تایرهای 255 میلیمتری و برای چرخهای عقب تایرهای 295 میلیمتری ساخت هانکوک درنظر گرفته شده؛ استفاده از کمکهای KW، صندلیهای کربنی Recaro با کمربندهای چهارنقطهای و فرمان جدید از دیگر مشخصههای این خودروست.