سوبارو از خیلی جهات شرکت عجیبوغریبی است. یکی از آنها ضریب فروش سدان به استیشن میباشد که تقریباً برعکس تمامی خودروسازها مانند ولوو است. ایمپرزا را بهعنوان نمونه در نظر بگیرید که از فروش کلی مدلهای آن ۷۰ درصد مختص مدل هاچبک و ۳۰ درصد مدل سدان میباشد. از سویی دیگر هوندا انتظار دارد تا هاچبک جدید سیویک حدوداً ۱۵ درصد از فروش کلی مدل سیویک را به خود اختصاص دهد. ازاینرو میتوان گفت که مشتریان سوبارو بیشتر طرفداران مدلهای هاچبک هستند و در همین راستا مهندسان سوبارو توجه بیشتری به این مدل کرده و تغییرات زیادی را در ایمپرزا هاچبک ۲۰۱۷ اعمال کردهاند.
هاچبک فعلی ایمپرزا چراغهای عقب تکی بزرگی دارد، اگرچه این چراغها بزرگ و زیبا هستند، ولی شکل کلی قسمت عقب خودرو را به علت بزرگ بودن کمی ناهمگون کرده است. ازاینرو سوبارو در مدل جدید چراغهای عقب را دو نیم کرده و بخشی از آن را روی درب عقب خودرو قرار داده (همانند بسیاری از مدلهای کراساوور)، درنتیجه اکنون قسمت عقب خودرو حدوداً ۴ اینچ پهنتر شده است. این موضوع شاید از نظر شما خیلی اهمیتی نداشته باشد، ولی دسترسی به قسمت عقب خودرو را بسیار آسانتر کرده است.
همچنین در پلتفرم جهانی سوبارو که این مدل بر پایه آن ساخته شده، فضای کمکفنرها حدوداً ۱ اینچ جلو برده شده است، موضوعی که به افزایش فضای بار خودرو کمک شایانی میکند. سوبارو ادعا میکند که سه فوت مکعب فضای بیشتر در قسمت بار مدل جدید هاچبک ایمپرزا عرضه شده است.