طبق گفتههای شماری از منابع نامشخص، شاید نسل بعدی پورشه 911 و آئودی R8 بیش از گذشته به یکدیگر شبیه باشند.
اگرچه که نسل 992 پورشه 911 کماکان از طراحی پیشرانه عقب استفاده خواهد کرد و نسل آیندهی R8 نیز به طراحی پیشرانه وسط وفادار خواهد ماند اما گفته شده این دو برادر اسپورت همان معماری بخش جلویی و سیستم فرمان یکسانی خواهند داشت این امر به کاهش شدید هزینههای توسعه و ساخت کمک خواهد کرد.
اما خبری که باعث خوشحالی پیشرانههای تنفس طبیعی میشود اینکه R8 وفادار به سنتها باقی خواهد ماند. انتظار میرود آئودی از کتاب لامبورگینی نتبرداری کرده و پیشرانهی 10 سیلندر کنونی را که با اوراکان مشترک است تا جایی که امکان دارد حفظ کند.
منبع: carscoops