سال 2010 که تولید MG6 آغاز شد این خودرو چه در مدل های سدان و چه در مدل های لیفت بک در بازارهای جهانی با همان پیشرانه 1.8 لیتری MG550 به بازار عرضه می شد که 133 اسب بخار قدرت بصورت استاندارد و 158 اسب بخار قدرت در مدل توربو داشت. بعد از آن ام جی به سراغ تولید نسخه های MG6 BTCC تا با اندکی تغییرات ظاهری بتواند طیف بیشتری از مشتریان و علی الخصوص جوانان را به آن جذب کند. اما حتما شماهم با ما موافقید که در بازار اروپا مشتریان بیش از هرجای دیگری در دنیا عاشق پیشرانه های دیزلی هستند؛ البته این موضوع را به غیر از ما و شما، MG هم می داند! چراکه بعد از مدت ها تاخیر بالاخره نسخه دیزلی MG6 را برای اروپائیان تدارک دیده و همانطور که قابل پیش بینی بود انگلیسی ها زودتر از همه فرصت سواری با آن را خواهند داشت . . .
MG6 دیزلی مجهز به یک موتور چهارسیلندر 1.9 لیتری DTi-TECH توربو دیزلی است که 148 اسب بخار قدرت به همراه 350 نیوتن متر گشتاور در 1,800rpm را به کمک گیربکس شش سرعته دستی در اختیار محور جلویی خودرو قرار می دهد. شتاب صفرتاصد این مدل 8.9 ثانیه و حداکثر سرعتش به بیش از 193 کیلومتر برساعت می رسد. مصرف شهری آن 6.1 لیتر، مصرف جاده ای 4.7 لیتر و در سیکل ترکیبی نیز 5.3 لیتر در هر 100 کیلومتر می سوزاند. میزان آلایندگی خودرو ناشی از تولید CO2 نیز معادل 139 گرم در هر کیلومتر است.
مشتریان بریتانیایی با قیمت پایه ای 16,995 پوند (معادل تقریبی 27,400 دلار) می توانند MG6 دیزلی را با امکانات استانداردی مانند سیستم توزیع نیروی ترمز (EBD)، سیستم ترمز اضطراری (EBA)، جلوگیری از حرکت روبه پایین خودرو در سربالایی (hill-holder)، سیستم تهویه اتومات سفارش و … دهند.