نمایشگاه ژنو 2013: GR-HEV نامپیکاپ هیبریدی جدید ژاپنی هاست که با دیدن ظاهر عجیبش از همان ابتدا هم باید حدس می زدیم که بیش از هر محصول دیگری، پتانسیل کافی برای جانشینی مدل های آتی میتسوبیشی L200 را داشته باشد . . .
GR-HEV یک گام بزرگ برای میتسوبیشی است چراکه برای نخستین بار توانسته از تکنولوژی هیبریدی در پیکاپ یک تنی اش استفاده کند.میزان آلایندگی ناشی از تولید CO2 در این خودرو که از پیشرانه دیزلی 2.5 لیتری آن (به همراه موتور الکتریکی قرار گرفته بر روی محور جلو)، ناشی می شود به 149 گرم در هر کیلومتر رسیده؛ حالا تصور کنید که گیربکس اتومات هم روی آن باشد! به همین دلیل می توان GR-HEVرا یکی از پاک ترین خودروها در بازار هم کلاسانش دانست.
سیستم محرکهGR-HEV را باید مشابه دو دیفرانسیل ها محسوب کرد که برای ارائه بهترین عملکرد در مسیرهای جاده ای و آفرود به سیستم S-AWC اختصاصی میتسوبیشی مجهز شده تا ضامن پایداری آن در مسیرهای مختلف باشد.GR-HEV باداشتن 5420 میلیمتر طول،1930 میلیمتر عرض،1775 میلیمتر ارتفاع و با فاصله محوری 3 متری به نظر می رسد که دیگر پنج سرنشین آن جای هیچگونه اعتراضی از فضای درونی خودرویشان نداشته باشند!