بعد از چندین ماه بیخبری، تیونر آلمانی edo با پورشه جدید خود دوباره وارد بازی تیونینگها شد . . .
در قسمت پیشرانه، قدرت خروجی موتور ۴/۸ لیتری V8 پانامرا S تا ۴۵۹ اسببخار و حداکثر گشتاور آن نیز تا ۵۵۰ نیوتنمتر افزایش یافته است. این بهبودها دستیابی به سرعت ۱۰۰ را در کمتر از ۴/۶ ثانیه محدود کرده و رسیدن به حداکثر سرعت ۳۰۸ کیلومتربرساعتی را نیز حتمی کردهاند.
در قسمت تعلیق « اِدو » از ارتفاع خودرو ۳۰ میلی متری کاسته است. تایرهای ۲۶۵ میلیمتری در جلو و ۳۰۵ میلیمتری در عقب که همگی بر رینگهای ۲۱ اینچی سوارشده نیز چسبندگی خودرو را افزایش دادهاند.
کیت بدنه این خودرو شامل مواردی همچون سپرجدید جلو با ورودی هوای بزرگتر و افزوده شدن چراغهای مجهز به نور روز به آن، رکابهای جانبی، اسپویلر بدنه در عقب و نهایتا خروجی هوای تعبیه شده در گلگیرهاست.