بازار خودرو کشورمان به تدریج در حال تغییر است و خودروهای تازه و جذاب که با شرایط مطابق خواسته های مشتریان عرضه می شوند، سهم بیشتری را به خود اختصاص می دهند، در این میان تمایل مشتریان به خودروهای کراس اوور در ایران و جهان افزایش یافته است و از همین رو در چند سال اخیر شاهد عرضه مدل های کراس اوور ریز و درشت بسیاری در بازار کشورمان بوده ایم که عموما نیز با استقبال بازار مواجه شده اند، اما در پی افزایش رقابت و تنوع مدل های ارائه شده، حق انتخاب مخاطبان نیز افزایش یافته و پر واضح است که در چنین شرایطی فروش چشمگیر یک محصول می تواند نشانه ای از قدرت رقابت و جذابیت بالای آن نسبت به سایر خودروهای موجود در بازار باشد.
MVM X22 حدود دو ماه است که در ایران معرفی شده و پس از آغاز ثبت نام آن ظرف یک ماه اخیر شرکت مدیران خودرو شاهد استقبال بسیار مشتریان از این محصول بوده است، طراحی ظاهری جذاب، مشخصات فنی قابل قبول و شرایط فروش آسان در کنار خوش نامی مدیران خودرو در پشتیبانی بلند مدت از محصولاتش، از جمله دلایلی هستند که چنین استقبالی را رقم زده اند و تمام این اتفاقات در آخرین روزهای سال با تحویل به موقع خودروهای سری اول به مشتریان همراه شده است.
این در حالیست که تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی در مورد شرکت هایی که ناگهان با استقبال شدید مشتریان مواجه می شوند بسیار اتفاق می افتد، چرا که عموم شرکت های آمادگی مدیریتی مناسبی برای سفارش گذاری یا مونتاژ فراتر از پیش بینی های اولیه خود را ندارند.
MVM X22 به پیشرانه ای 1.5 لیتری چهار سیلندر با توانی در حدود 105 اسب بخار مجهز است و در دو مدل دستی و اتوماتیک با دو تیپ ظاهری معمولی و اسپرت ارائه می شود که نمونه های اسپرت شامل رنگ آمیز متضاد بدنه نیز می شوند.
قیمت گذاری رقابتی این محصول که در محدوده 56 الی 66 میلیون تومان تعیین شده و شرایط منعطف فروش اقساطی می تواند از جمله دیگر دلایل استقبال مشتریان از X22 به عنوان یک کراس اوور شهری برای خانواده های جوان باشد.