نمایشگاه ژنو 2013: با آنکه سال 2012 میلادی گامپرت در آستانه ورشکستگی کامل قرار داشت اما ظاهرا مدیران آلمانی این کمپانی چنان سرمایه ای به شرکتشان سرازیر کرده اند که نه تنها فعالیت های آن بعد از معرفی مدل هایی مانند آپولوR و همچنین آپولو Enragedمحدود نشد بلکه دوباره دست به دامان آخرین عضو سری آپولو شدند و با یک بروز رسانی مختصر آنرا به عنوان مدل 2013 معرفی کردند . . .
اگر از هواداران گامپرت باشید حتما به خاطر دارید که سال گذشته میلادی چه اتفاقی بدی برای آپولوS افتاد؛ وقتی Tony Gilham پشت فرمان این خودرو در حاشیه فستیوال GoodWood انگلستان نشست و با سرعت حدودی 130 کیلومتر برساعت از مسیرش منحرف شد و تصادف کرد، یکروز کامل رژه سوپرکارزها را در گودوود به تعویق انداخت و سروصدای خیلی ها را درآورد. اما هرچه بود گذشت و حالا مدل 2013 این سوپر اسپرت برای فروش آماده شده است.
پیشرانه آپولوS یک موتور V8 به حجم دقیق4,163cc بوده که می تواند 750 اسب بخار قدرت در دور6,000 و همچنین 900 نیوتن متر گشتاور را در دور4,000 در اختیار چرخ های عقبی خود قرار دهد تا بدین ترتیب صفر تا 100 را در 2.9 ثانیه و صفر تا 200 را نیز در 8.8 ثانیه طی کند.
برای گیربکس مشتریان سه انتخاب دارند؛ یکی گیربکس شش سرعته دستی، دیگری شش سرعته ترتیبی و سومی هم گیربکس اتومات با قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان. شاسی آپولوS از ترکیب فیبرکربن/کولار، بدنه آن از ترکیب فیبرکربن/آلومینیوم و نهایتا کیت بدنه آن نیز تماما از فیبرکربن ساخته شده است. برای متوقف کردن این خودرو که رینگ های 19 اینچی (یا 20 اینچ سفارشی) دارد از دیسک های ترمز 378 میلیمتری با کالیبرهای شش پیستونه استفاده شده؛ سیستم تنظیم ارتفاع تعلیق، اسپویلر بزرگ کربنی عقب، تعلیق دوجناغی در هر دو محور، فرمانی که برای دسترسی بهتر به کابین قابلیت جداشدن را داشته و LEDهای مخصوص روز مهم ترین مشخصه های آپولوS خواهند بود.