بنتلي نسخه اي جديد از مدل كانتيننتال Flying Spur را براي فروش در بازار چين درنظر گرفته است . . . .
از اين خودرو تنها به تعداد 10 دستگاه توليد خواهد شد كه طراحي داخلي آنها را مركز طراحي Linley در انگلستان بر عهده داشته است.
روكش چوبي لاينلي كه از چوبهاي خوشبو استوايي معروف به Santo ساخته شده است، جايگزين تريم چوبي استاندارد بنتلي (چوب هاي گردويي و همچنين چوبهاي قهوه اي بلوطي) شده و تمام تريم داخلي را به خود اختصاص داده است.
سفارش نقشهاي حلزوني براي تريمهاي چوبي كابين، ورقههاي نازك ضد زنگ در كنار ورقههاي روديومي (به رنگ سفيد مايل به خاكستري) براي پوشش اجزاي كنسول و عليالخصوص محفظه داخلي داشبورد و همچنين استفاده از چرمهاي معروف به كشميري از ديگر جزئيات بكار رفته در كابين اين خودروهاست.