ازآنجاییکه هولدن کومودور جدید به این زودیها قرار نیست یک نسخه پیکاپ اسپرت داشته باشد، طرفداران وانتهای تک کابین و مشتریان بالقوه این نوع خودروها کاملاً حق دارند که احساس کمبود کنند.
حال قبل از اینکه با خود بگویید هیچگاه یک بامو سری ۵ وانت را نخواهید دید، اجازه دهید یادآوری کنیم که درواقع چند استرالیایی بیکار در سال ۲۰۰۸ یک بامو M۵ E۳۹ مدل ۲۰۰۰ را به یک مدل وانت تبدیل کرده بودند.
بدون شک، این اولین باری نیست که ما یک رندر وانت تک کابین را میبینیم. قبلاً چنین رندرهایی از مدلهایی مانند آئودی پرولوگ یا A۴ جدید در فرم وانت تک کابین دیدهایم، ولی آنها هیچگاه شانس این را نداشتهاند که به واقعیت تبدیل شوند.
حال که بحث واقعیت شد، بیایید چند لحظه آن را فراموش کرده و نگاهی دقیقتر به این وانت تک کابین M۵۵۰i xDrive که توسط تئوفیلوس چین رندر شده است بیندازیم. این خودرو در تخیل وی بهاحتمالزیاد از همان موتور ۴.۴ لیتری توربو دوقلو V۸ با ۴۵۵ اسب بخار نیرو و ۶۵۰ نیوتنمتر گشتاور بهره میبرد و صفر تا صد را میتواند در ۴ ثانیه پر کند!
هرچند در فرم یک وانت تک کابین، با حذف مواردی مانند قسمتی از سقف، دو درب عقب و صندلیهای عقب که موجب کاهش وزن قابلتوجه آن میشود، این خودرو احتمالاً سریعتر نیز خواهد بود.
نظر شما در مورد یک وانت بامو چیست؟ آیا آلمانها نیز باید سیاستی مشابه مدیران خودرویی ما را در پیش بگیرند؟!!
منبع: carscoops