نمایشگاه ژنو 2013: پورشه برای نخستین بار از مدل های جدید GT3 رونمایی کرد؛ یک کوپه اسپرت که نسبت به مدل های سابقش هم سبکتر شده و هم قدرمندتر . . .
GT3 که بر شاسی 911 کررا ساخته شده، شباهت فوق العاده زیادی با مدل های استاندارد 911 دارد اما اگر خوب دقت کنید خواهید دید که سپر جدیدش به همراه اسپویلر کربنی زیر آن، اسپویلر عقبی که از مدل های 911classic گرفته شده و نهایتا سپر عقب که دو خروجی دایره ای شکل اگزوز در وسط و خروجی های هوا نیز در اطراف آن تعبیه شده، تنها وجه تمایز GT3 با 911 استاندارد است. البته پورشه به تفاوت های دیگری نیز اشاره کرده مانند عریض تر شدن رکاب ها و گلگیرها (حدود 43 میلیمتر) که البته با چشم غیرمسلح قابل رویت نیست!در کابین نیز تغییر خاصی صورت نگرفته جز اینکه از چرم هایی با دوخت جدید آلکانترا برای صندلی ها و روکش فرمان استفاده شده است.
در زیر کاپوت این کوپه اسپرت همچنان موتور 3.8 لیتری شش سیلندر تخت پورشه جای داشته که اینبار با پیستون های فورج کاری شده و شاتون های تیتانیومی قادر به تولید 475 اسب بخار قدرت به همراه 438 نیوتن متر گشتاور است.
GT3 که در پیست مسابقه ای نوربرگ رینگ آلمان زمان 7 دقیقه و 30 ثانیه ای را به نام خود ثبت کرده، با کفش های 20 اینچی اش و به کمک گیربکس شش سرعته دوکلاچه که تمامی قدرت را به محور عقبی خودرو منتقل می کند می تواند در عرض 3.5 ثانیه صفر تا صد را طی کرده و در ادامه تا بیش از 315 کیلومتر برساعت سرعتش را افزایش دهد.فروش مدل 2014 این خودرو از اواخر سال 2013 با مالیات 950 دلاری در ایالات متحده و با قیمت پایه ای130,400 دلار آغاز خواهد شد.