نیسان نخستین جزییات کراس اور مفهومی خود را با نام TeRRA منتشر کرد؛ خودرویی که با سلول های هیدروژنی کار می کند و اتوشوی پاریس 2012 نیز اولین مقصد آن است . . .
طول، عرض و ارتفاع TeRRA به ترتیب 4160، 1800 و 1560 میلیمتر خواهد بود. با ورود به فضای درونی خودرو که توسط روکش های چوبی و صفحات پولیش شده آلومینیومی تزیین شده، اولین نکته ای که جلب توجه می کند نمایشگر دیجیتالی این کراس اور است که در هنگام روشن بودن خودرو اطلاعاتی ازجمله سرعت، سیستم راهیابی، سیستم چندرسانه ای و سایر امکانات متداول را نشان می دهد. در موقع خاموش شدن خودرو نیز راننده می تواند آنرا جدا کرده و درست همانند یک تبلت در محیط کار یا منزل خود از آن استفاده کند!
با آنکه می دانیم پیشرانه الکتریکی TeRRA که به کمک آن چرخ های جلویی به حرکت می افتند قبلا در نیسان لیف نیز بکار گرفته شده اما هنوز از جزییات دقیق آن خبری نداریم؛ از آنجایی که برای هر کدام از چرخ های عقبی TeRRA نیز از یک موتور الکتریکی مجزا استفاده شده، می توان سیستم محرکه این خودروی الکتریکی را از نوع دو دیفرانسیل محسوب نمود. طبق اعلام کمپانی نیروی محرکه موتورهای الکتریکی این خودرو توسط سلول های هیدروژنی تامین می شود. البته این سلول ها هنوز ساخته نشده و تنها یک ایده برای مدل های الکتریکی آینده نیسان هستند.