تیونیر موفق آلمانی ، گروه نوویتک ، سرانجام به سراغ جراحی گاوهای لامبورگینی رفت . آن ها در ابتدا با تشکیل گروه Novitec Rosso به سراغ تیونینگ فراری رفتند . سپس گروه Novitec Tridente را برای تیونینگ خودروهای مازراتی تشکیل دادند و حالا با خلق Novitec Torado برای تیونینگ محصولات لامبورگینی برنامه ریزی می کنند .
آن ها در اولین همکاری به سراغ آونتادور رفته اند تا حسابی گرد وخاک به راه بیاندازند . با اضافه کردن سوپرشارژرهای دوگانه (dual) قدرت گاو ایتالیایی را به بیش از 969 اسب بخار رسانده اند تا در کنار سیستم اگزوز جدید با قابلیت تنظیم صدا که با دو جنس فولاد ضد زنگ و یا مواد سبکتر INCONEL قابل سفارش است و همچنین سیستم تعلیق جدید اسپرت که کاهش 30 میلی متری ارتفاع را به همراه داشته است ، بتوانند آونتادور را دست نیافتنی تر از قبل بکنند . البته در صورتی که بخواهید پول کمتری خرج کنید ، مهندسین نوویتک با تنظیم مجدد موتور آونتادور ، قدرت را با 48 واحد افزایش ، به 748 اسب بخار می رسانند .
علاوه بر تغییرات فنی لباس آونتادور را کمی اسپرت تر کرده اند . اسپویلر دو تکه ، طراحی جدید برای ورودی های هوا ، رکاب های جانبی جدید ، آینه های کربنی ، بال عقب در دو سایز مختلف برای افزایش نیروی رو به پایین و کنترل پذیری و دیفیوزر جدید که می تواند به دو دیفیوزر گسترش یابد ، از جمله اجزای این لباس جدید هستند که در صورت دلخواه می توان آن ها را هم رنگ بدنه سفارش داد . تمامی این اجزا از فیبرکربن ساخته شده و بارها برای رسیدن به عملکرد مطلوب ، در تونل باد تست شده اند .
آونتادور Novitec Torado برروی رینگ های 3 تکه ی NL1 با ابعاد 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب که با لاستیک های Pirelli P-Zero پوشیده شده اند، به جاده چنگ می زند .
برای کابین نیز تریم ها و پوشش پنل ها از جنس فیبر کربن و روکش صندلی ها از بهترین چرم ها ، خواهد بود . عاشقان موسیقی هم بدون اینکه صدای مخوف سیستم اگزوز مزاحم آن ها شود می توانند از سیستم صوتی Revox لذت ببرند .