اگرچه که ما هنوز طیف کاملی از مدلهای فیس لیفت شدهی پورشه 911 را تابهحال ندیدهایم اما این برند ژرمنی در حال کار سخت روی نسل بعدی این خودرو است. انتظار میرود نسل جدید 911 در اواخر سال 2018 و یا سال 2019 عرضه شود.
کار اند درایور گزارش داده که علیرغم طراحی پیشرانه وسط مدل مسابقه ای 911 RSR جدید، نسل جدید 911 همان طراحی پیشرانه عقب خود را حفظ خواهد کرد. هرچند این احتمال وجود دارد که به منظور بهبود بالانس و توزیع وزن خودرو، پیشرانه اندکی به جلو انتقال یابد.
تصور بر این است که دلیل اصلی حفظ طراحی پیشرانه عقب در نسل آیندهی 911، نگه داشتن صندلیهای عقبی کوچک و در دست داشتن عنوان خودروی جادهای کاربردی باشد. برخلاف رقبای پیشرانه وسطی چون فراری و مک لارن، نسخههای معینی از 911 میتوانند 4 نفر را حمل کنند (هرچند بخش عقبی بسیار کوچک است).
اگرچه انتظار نمیرود که تغییرات فاحشی در آرایش بندی پیشرانهی نسل جدید 911 پدیدار شود اما گفته شده این خودرو بار دیگر بهویژه در بخش جلو پهنتر خواهد شد. همچنین طبق انتظارها، طراحی دیفرانسیل عقب این خودرو بهصورت استاندارد در دسترس خواهد بود و سیستم چهار چرخ محرک برای برخی مدلها عرضه خواهد شد.
نسل آیندهی پورشه 911 برخلاف 718 کیمن و باکستر که از پیشرانههای 4 سیلندر توربو استفاده میکنند قلب تپندهی 6 سیلندر توربو را حفظ خواهد کرد. خبری که باعث خوشحالی طرفداران خواهد شد.
منبع: carscoops