لبخند پورشه 911 مدل 2019 به دوربین در جهنم سبز!

لبخند پورشه 911 مدل 2019 به دوربین در جهنم سبز!

پس از تست‌های متعدد هشتمین نسل پورشه 911 در آب و هوای سرد زمستانی، پورشه نسل جدید این خودروی اسپورت را برای تست فازهای بعدی توسعه‌ای به نوربرگ رینگ آورده است.

2019-porsche-911-ring-1

ما قبلاً می‌دانستیم که نسل بعدی 911 بر پایه‌ی پلتفرم جدیدی ساخته خواهد شد که از نظر قوای محرکه‌ی مورد استفاده انعطاف‌پذیر خواهد بود و برای اولین بار پورشه برنامه‌هایی برای عرضه‌ی نسخه‌ی پلاگین هیبریدی این اسپورت محبوب را دارد.

2019-porsche-911-ring-3

طبق اخبار منتشر شده این پلتفرم جدید در نسل بعدی آئودی R8 و جانشین لامبورگینی آونتادور نیز بکار خواهد رفت. انتظار می‌رود پیشرانه‌های 6 سیلندر تخت پورشه 911 مدل 2019 بیشتر به سمت مرکز خودرو تمایل یابند اما با این وجود تنظیمات پیشرانه عقب کلاسیک را حفظ خواهند کرد.

2019-porsche-911-ring-5

خب صحبت از پیشرانه شد و باید بگوییم پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربو در این خودرو نیز مشغول انجام‌وظیفه خواهد بود و البته از نظر قدرت خروجی و راندمان بهبود خواهد یافت. پورشه در ابتدا بحث‌هایی بر روی امکان استفاده از پیشرانه‌ی 4 سیلندر باکسر در 911 جدید داشت اما این موضوع به سرعت از دستور کار خارج شد.

2019-porsche-911-ring-7

بزرگ‌ترین تغییرات بصری 911 جدید در بخش عقبی رخ خواهند داد، جایی که احتمالاً پورشه از نواری LED در این قسمت استفاده خواهد کرد و به نوعی از استایل کانسپت میشن E الهام خواهد گرفت؛ و به این خاطر که همه بال عقب را دوست دارند، پورشه اسپویلر پهن قابل تنظیمی را به این خودرو اضافه خواهد کرد.

2019-porsche-911-ring-9

هنوز زمان زیادی برای مشاهده‌ی نسل جدید 911 باقی مانده زیرا پورشه برنامه‌ای برای رونمایی از نسخه‌های کوپه/کانورتیبل این خودرو در زودتر از اواخر سال 2018 ندارد. شایان ذکر است مدل تارگای 911 نیز بعدتر معرفی خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *