تیونر آلمانی APP Eourope کیت جدیدی را برای سری یک بی.ام.و M آماده کرده است . . . .
این تیونر، قدرت خروجی را از 335 به 404 اسب بخار افزایش داده اما اوج مهندسی آن (به گفته خود) را نه در پيشرانه بلكه در سیستم تعلیق این خودرو ميبايست جست وجو كرد.
مهندسان APP توانسته اند سیستم تعلیق سه حالته KW را مجهز به فنآوری نوین DDC کنند؛ بدین معنی که شما از طریق iPad و یا iPhone نیز میتوانید سیستم تعلیق خودرو را تغییر دهید.
هرچند اين سيستم تعليق به خودي خود، يك ابتكار منحصربه فرد بوده اما اینکه استفاده از آن چه اجباری داشته و یا چه فوایدی خاصی را به همراه خود دارد، سوالی است که هنوز ماهم به جواب آن نرسیدهایم.
رینگهای ATS در کنار تایرهای پیرلی مدل P Zero ، بهره گیری از اگزوزهای فوق سبک تیتانیومی و نهایتا استفاده از چرم آلکانترا برای پوشش صندلیهای مسابقهای از دیگر جزئیات این خودروست.