حدودا سال گذشته بود که خبر به آب افتادن یک دستگاه فراری انزو XX که توسط مهندسین Edo تیون شده بود را منتشر کردیم؛ حال زمان فرمانروایی مجدد این خودرو فرارسیده است . . .
تیون این انزو همچون گذشته در آلمان و توسط Edo صورت گرفته با این تفاوت که این بار مدیریت پروژه دیگر زیر نظر Edo نیست بلکه کمپانی کانادایی ZR Auto آنرا بر عهده گرفته و به همین دلیل نام XX سابق آن تبدیل به ZXX شده است. اول از همه در قسمت جلو دماغه خودرو تغییر کرده، سپس رکاب های جانبی جدید به همراه خروجی هوا روی گلگیرها افزوده شده اند و در عقب نیز خروجی اگزوزهای جدید در کنار LEDهای تازه بکار رفته و همچنین اسپویلر دو تکه ای که به تقلید از انزو FXX بالای اگزوزها قرار گرفته اند خودنمایی می کنند.
پیشرانه 6.3 لیتری ZXX با آرایش V12 قادر به تولید بیش از 937 اسب بخار است که نسبت به انزو XX چیزی در حدود 108 اسب بخار افزایش یافته؛ شتاب صفرتاصد آن 3.2 ثانیه و حداکثر سرعتش به 390 کیلومتر برساعت می رسد.