رقابت انتخابی خودروهای دیجیاتو؛ دیجی لیگا به مراحل حساس خود نزدیک شده است، در رقابت های قبلی شاهد حذف قابل پیش بینی ساینا در برابر تندر 90، شکست غیر قابل پیش بینی پارس lx از سمند و نابود شدن رانا توسط 206 صندوق دار بودیم. اختلاف رای بسیار فاحش بین رانا و 206 صندوق دار می تواند یاد آور این مسئله باشد که در بازار ایران تا چه حد محبوبیت یک خودرو در ماه ها اول عرضه به بازار تاثیر گذار است، در واقع اگر خودرویی نتواند از ابتدا جای خود را در بازار باز کند، بسیار بعید است که در سال های بعد حتی با بهبود کیفیت و افزایش مدت گارانتی نیز شانسی برای افزایش سهم خود داشته باشد. از طرف دیگر می توان با توجه به تجاربی نظیر ساخت پژو 405 GLI (نمونه ارزان سازی شده GLX) گفت که مشتریان در بازار ایران، تمایل چندانی به خرید خودروهای ارزان سازی شده و طبیعتا کم امکانات تر و بی کیفیت تر نسبت به نسخه های اصلی ندارند و هر بار که ایران خودرو دست به ساخت چنین محصولی زده با شکست مواجه شده. مثال دیگر از این دست شاید عرضه سری اول تندر 90 بدون تجهیزات استانداردی نظیر فرمان هیدرولیک و کولر بود که هیچ گاه مورد استقبال مشتریان واقع نشد و به سرعت از خط تولید کنار رفت. به هرحال در نظر سنجی مربوط به رانا و 206 صندوق دار، این رانا بود که به اتفاق آرا از گردونه رقابت حذف شد و در حدود یک چهارم آرای ثبت شده توسط بیش از 1600 شرکت کننده وب سایت را به خود اختصاص داد. در کانال تلگرامی دیجیاتو نیزنتیجه ای به همین ترتیب اما با شدت بیشتر به نفع 206 صندوق دار رقم خورده است، به عبارت دیگر از حدود 2400 رای ثبت شده در کانال، کمتر از 400 رای به رانا اختصاص داشته و سایر کاربران جملگی رای به برتری 206 صندوق دار داده اند. بدین ترتیب در مرحله نیم نهایی 206 صندوق دار به مصاف تندر 90 دست دوم خواهد رفت، اما پیش از رسیدن به مرحله نیمه نهایی هنوز یک مرحله از سری مقدماتی دیجی لیگا باقی است که به رقابت پژو 206 تیپ 2 و ساینا اتوماتیک اختصاص دارد. شاید مقایسه یک خودرو اتوماتیک و دنده دستی چندان اصولی به نظر نرسد اما در بازار این روزهای خودروهای داخلی چنین قیاسی ممکن است به سوال بسیاری از مشتریان مبدل شود. ساینا اتوماتیک قرار است با موتوری 1.5 لیتری به قدرت 80 اسب بخار و گیربکس CVT ارزانترین خودرو اتوماتیک بازار باشد و احتمالا قیمتی کمتر از 35 میلیون تومان خواهد داشت. هنوز تصویر نهایی از مدل اتوماتیک ساینا و فضای کابین این خودرو منتشر نشده است اما به نظر می رسد که تغییرات نسبت به نسخه دستی جزئی باشد. در نقطه مقابل پژو 206 تیپ 2 هاچ بک، با موتور 1.4 لیتری 75 اسب بخاری، گیربکس دنده دستی و قیمت 33.4 میلیون تومان سال هاست که در بازار عرضه می شود و رقیب مستقیم ساینا هاچ بک اتوماتیک در بازار خواهد بود. البته ساینا قرار نیست تنها در مدل هاچ بک وارد بازار شود و حتما مدل سدان این خودرو نیز مورد نظر سایپا خواهد بود، اما در جهت هماهنگی با 206 که به صورت هاچ بک عرضه می شود ما از تصاویر احتمالی نمونه هاچ بک برای این قیاس استفاده کردیم. دستی می خرید یا اتوماتیک؟ آنچه واضح است آنکه ساینای جوان از نظر برند، ایمنی، زیبایی و پرستیژ به گرد پای 206 سالخورده نمی رسد و در شرایط عادی همانطور که تندر 90 دست دوم به راحتی ساینا را پشت سر گذاشت، 206 نیز می تواند ساینا را شکست دهد، اما سوال اینجاست که با توجه به اتوماتیک بودن ساینا و نیاز روز افزون مشتریان به خودروهای اتوماتیک، آیا خرید ساینا اتوماتیک برای شما نسبت به پژو 206 تیپ 2 نه چندان با کیفیت این روزهای ایران خودرو می تواند توجیه پذیر باشد یا خیر؟ از میان خودروهای زیر کدام یک را برای خرید انتخاب می کنید؟ ساینا اتوماتیک پژو 206 تیپ 2 مشاهده نتایج Loading …
رقابت انتخابی خودروهای دیجیاتو؛ دیجی لیگا به مراحل حساس خود نزدیک شده است، در رقابت های قبلی شاهد حذف قابل پیش بینی ساینا در برابر تندر 90، شکست غیر قابل پیش بینی پارس lx از سمند و نابود شدن رانا توسط 206 صندوق دار بودیم. اختلاف رای بسیار فاحش بین رانا و 206 صندوق دار می تواند یاد آور این مسئله باشد که در بازار ایران تا چه حد محبوبیت یک خودرو در ماه ها اول عرضه به بازار تاثیر گذار است، در واقع اگر خودرویی نتواند از ابتدا جای خود را در بازار باز کند، بسیار بعید است که در سال های بعد حتی با بهبود کیفیت و افزایش مدت گارانتی نیز شانسی برای افزایش سهم خود داشته باشد. از طرف دیگر می توان با توجه به تجاربی نظیر ساخت پژو 405 GLI (نمونه ارزان سازی شده GLX) گفت که مشتریان در بازار ایران، تمایل چندانی به خرید خودروهای ارزان سازی شده و طبیعتا کم امکانات تر و بی کیفیت تر نسبت به نسخه های اصلی ندارند و هر بار که ایران خودرو دست به ساخت چنین محصولی زده با شکست مواجه شده. مثال دیگر از این دست شاید عرضه سری اول تندر 90 بدون تجهیزات استانداردی نظیر فرمان هیدرولیک و کولر بود که هیچ گاه مورد استقبال مشتریان واقع نشد و به سرعت از خط تولید کنار رفت. به هرحال در نظر سنجی مربوط به رانا و 206 صندوق دار، این رانا بود که به اتفاق آرا از گردونه رقابت حذف شد و در حدود یک چهارم آرای ثبت شده توسط بیش از 1600 شرکت کننده وب سایت را به خود اختصاص داد. در کانال تلگرامی دیجیاتو نیزنتیجه ای به همین ترتیب اما با شدت بیشتر به نفع 206 صندوق دار رقم خورده است، به عبارت دیگر از حدود 2400 رای ثبت شده در کانال، کمتر از 400 رای به رانا اختصاص داشته و سایر کاربران جملگی رای به برتری 206 صندوق دار داده اند. بدین ترتیب در مرحله نیم نهایی 206 صندوق دار به مصاف تندر 90 دست دوم خواهد رفت، اما پیش از رسیدن به مرحله نیمه نهایی هنوز یک مرحله از سری مقدماتی دیجی لیگا باقی است که به رقابت پژو 206 تیپ 2 و ساینا اتوماتیک اختصاص دارد. شاید مقایسه یک خودرو اتوماتیک و دنده دستی چندان اصولی به نظر نرسد اما در بازار این روزهای خودروهای داخلی چنین قیاسی ممکن است به سوال بسیاری از مشتریان مبدل شود. ساینا اتوماتیک قرار است با موتوری 1.5 لیتری به قدرت 80 اسب بخار و گیربکس CVT ارزانترین خودرو اتوماتیک بازار باشد و احتمالا قیمتی کمتر از 35 میلیون تومان خواهد داشت. هنوز تصویر نهایی از مدل اتوماتیک ساینا و فضای کابین این خودرو منتشر نشده است اما به نظر می رسد که تغییرات نسبت به نسخه دستی جزئی باشد. در نقطه مقابل پژو 206 تیپ 2 هاچ بک، با موتور 1.4 لیتری 75 اسب بخاری، گیربکس دنده دستی و قیمت 33.4 میلیون تومان سال هاست که در بازار عرضه می شود و رقیب مستقیم ساینا هاچ بک اتوماتیک در بازار خواهد بود. البته ساینا قرار نیست تنها در مدل هاچ بک وارد بازار شود و حتما مدل سدان این خودرو نیز مورد نظر سایپا خواهد بود، اما در جهت هماهنگی با 206 که به صورت هاچ بک عرضه می شود ما از تصاویر احتمالی نمونه هاچ بک برای این قیاس استفاده کردیم. دستی می خرید یا اتوماتیک؟ آنچه واضح است آنکه ساینای جوان از نظر برند، ایمنی، زیبایی و پرستیژ به گرد پای 206 سالخورده نمی رسد و در شرایط عادی همانطور که تندر 90 دست دوم به راحتی ساینا را پشت سر گذاشت، 206 نیز می تواند ساینا را شکست دهد، اما سوال اینجاست که با توجه به اتوماتیک بودن ساینا و نیاز روز افزون مشتریان به خودروهای اتوماتیک، آیا خرید ساینا اتوماتیک برای شما نسبت به پژو 206 تیپ 2 نه چندان با کیفیت این روزهای ایران خودرو می تواند توجیه پذیر باشد یا خیر؟ از میان خودروهای زیر کدام یک را برای خرید انتخاب می کنید؟ ساینا اتوماتیک پژو 206 تیپ 2 مشاهده نتایج Loading …
رقابت انتخابی خودروهای دیجیاتو؛ دیجی لیگا به مراحل حساس خود نزدیک شده است، در رقابت های قبلی شاهد حذف قابل پیش بینی ساینا در برابر تندر 90، شکست غیر قابل پیش بینی پارس lx از سمند و نابود شدن رانا توسط 206 صندوق دار بودیم. اختلاف رای بسیار فاحش بین رانا و 206 صندوق دار می تواند یاد آور این مسئله باشد که در بازار ایران تا چه حد محبوبیت یک خودرو در ماه ها اول عرضه به بازار تاثیر گذار است، در واقع اگر خودرویی نتواند از ابتدا جای خود را در بازار باز کند، بسیار بعید است که در سال های بعد حتی با بهبود کیفیت و افزایش مدت گارانتی نیز شانسی برای افزایش سهم خود داشته باشد. از طرف دیگر می توان با توجه به تجاربی نظیر ساخت پژو 405 GLI (نمونه ارزان سازی شده GLX) گفت که مشتریان در بازار ایران، تمایل چندانی به خرید خودروهای ارزان سازی شده و طبیعتا کم امکانات تر و بی کیفیت تر نسبت به نسخه های اصلی ندارند و هر بار که ایران خودرو دست به ساخت چنین محصولی زده با شکست مواجه شده. مثال دیگر از این دست شاید عرضه سری اول تندر 90 بدون تجهیزات استانداردی نظیر فرمان هیدرولیک و کولر بود که هیچ گاه مورد استقبال مشتریان واقع نشد و به سرعت از خط تولید کنار رفت. به هرحال در نظر سنجی مربوط به رانا و 206 صندوق دار، این رانا بود که به اتفاق آرا از گردونه رقابت حذف شد و در حدود یک چهارم آرای ثبت شده توسط بیش از 1600 شرکت کننده وب سایت را به خود اختصاص داد. در کانال تلگرامی دیجیاتو نیزنتیجه ای به همین ترتیب اما با شدت بیشتر به نفع 206 صندوق دار رقم خورده است، به عبارت دیگر از حدود 2400 رای ثبت شده در کانال، کمتر از 400 رای به رانا اختصاص داشته و سایر کاربران جملگی رای به برتری 206 صندوق دار داده اند. بدین ترتیب در مرحله نیم نهایی 206 صندوق دار به مصاف تندر 90 دست دوم خواهد رفت، اما پیش از رسیدن به مرحله نیمه نهایی هنوز یک مرحله از سری مقدماتی دیجی لیگا باقی است که به رقابت پژو 206 تیپ 2 و ساینا اتوماتیک اختصاص دارد. شاید مقایسه یک خودرو اتوماتیک و دنده دستی چندان اصولی به نظر نرسد اما در بازار این روزهای خودروهای داخلی چنین قیاسی ممکن است به سوال بسیاری از مشتریان مبدل شود. ساینا اتوماتیک قرار است با موتوری 1.5 لیتری به قدرت 80 اسب بخار و گیربکس CVT ارزانترین خودرو اتوماتیک بازار باشد و احتمالا قیمتی کمتر از 35 میلیون تومان خواهد داشت. هنوز تصویر نهایی از مدل اتوماتیک ساینا و فضای کابین این خودرو منتشر نشده است اما به نظر می رسد که تغییرات نسبت به نسخه دستی جزئی باشد. در نقطه مقابل پژو 206 تیپ 2 هاچ بک، با موتور 1.4 لیتری 75 اسب بخاری، گیربکس دنده دستی و قیمت 33.4 میلیون تومان سال هاست که در بازار عرضه می شود و رقیب مستقیم ساینا هاچ بک اتوماتیک در بازار خواهد بود. البته ساینا قرار نیست تنها در مدل هاچ بک وارد بازار شود و حتما مدل سدان این خودرو نیز مورد نظر سایپا خواهد بود، اما در جهت هماهنگی با 206 که به صورت هاچ بک عرضه می شود ما از تصاویر احتمالی نمونه هاچ بک برای این قیاس استفاده کردیم. دستی می خرید یا اتوماتیک؟ آنچه واضح است آنکه ساینای جوان از نظر برند، ایمنی، زیبایی و پرستیژ به گرد پای 206 سالخورده نمی رسد و در شرایط عادی همانطور که تندر 90 دست دوم به راحتی ساینا را پشت سر گذاشت، 206 نیز می تواند ساینا را شکست دهد، اما سوال اینجاست که با توجه به اتوماتیک بودن ساینا و نیاز روز افزون مشتریان به خودروهای اتوماتیک، آیا خرید ساینا اتوماتیک برای شما نسبت به پژو 206 تیپ 2 نه چندان با کیفیت این روزهای ایران خودرو می تواند توجیه پذیر باشد یا خیر؟ از میان خودروهای زیر کدام یک را برای خرید انتخاب می کنید؟ ساینا اتوماتیک پژو 206 تیپ 2 مشاهده نتایج Loading …
رقابت انتخابی خودروهای دیجیاتو؛ دیجی لیگا به مراحل حساس خود نزدیک شده است، در رقابت های قبلی شاهد حذف قابل پیش بینی ساینا در برابر تندر 90، شکست غیر قابل پیش بینی پارس lx از سمند و نابود شدن رانا توسط 206 صندوق دار بودیم. اختلاف رای بسیار فاحش بین رانا و 206 صندوق دار می تواند یاد آور این مسئله باشد که در بازار ایران تا چه حد محبوبیت یک خودرو در ماه ها اول عرضه به بازار تاثیر گذار است، در واقع اگر خودرویی نتواند از ابتدا جای خود را در بازار باز کند، بسیار بعید است که در سال های بعد حتی با بهبود کیفیت و افزایش مدت گارانتی نیز شانسی برای افزایش سهم خود داشته باشد. از طرف دیگر می توان با توجه به تجاربی نظیر ساخت پژو 405 GLI (نمونه ارزان سازی شده GLX) گفت که مشتریان در بازار ایران، تمایل چندانی به خرید خودروهای ارزان سازی شده و طبیعتا کم امکانات تر و بی کیفیت تر نسبت به نسخه های اصلی ندارند و هر بار که ایران خودرو دست به ساخت چنین محصولی زده با شکست مواجه شده. مثال دیگر از این دست شاید عرضه سری اول تندر 90 بدون تجهیزات استانداردی نظیر فرمان هیدرولیک و کولر بود که هیچ گاه مورد استقبال مشتریان واقع نشد و به سرعت از خط تولید کنار رفت. به هرحال در نظر سنجی مربوط به رانا و 206 صندوق دار، این رانا بود که به اتفاق آرا از گردونه رقابت حذف شد و در حدود یک چهارم آرای ثبت شده توسط بیش از 1600 شرکت کننده وب سایت را به خود اختصاص داد. در کانال تلگرامی دیجیاتو نیزنتیجه ای به همین ترتیب اما با شدت بیشتر به نفع 206 صندوق دار رقم خورده است، به عبارت دیگر از حدود 2400 رای ثبت شده در کانال، کمتر از 400 رای به رانا اختصاص داشته و سایر کاربران جملگی رای به برتری 206 صندوق دار داده اند. بدین ترتیب در مرحله نیم نهایی 206 صندوق دار به مصاف تندر 90 دست دوم خواهد رفت، اما پیش از رسیدن به مرحله نیمه نهایی هنوز یک مرحله از سری مقدماتی دیجی لیگا باقی است که به رقابت پژو 206 تیپ 2 و ساینا اتوماتیک اختصاص دارد. شاید مقایسه یک خودرو اتوماتیک و دنده دستی چندان اصولی به نظر نرسد اما در بازار این روزهای خودروهای داخلی چنین قیاسی ممکن است به سوال بسیاری از مشتریان مبدل شود. ساینا اتوماتیک قرار است با موتوری 1.5 لیتری به قدرت 80 اسب بخار و گیربکس CVT ارزانترین خودرو اتوماتیک بازار باشد و احتمالا قیمتی کمتر از 35 میلیون تومان خواهد داشت. هنوز تصویر نهایی از مدل اتوماتیک ساینا و فضای کابین این خودرو منتشر نشده است اما به نظر می رسد که تغییرات نسبت به نسخه دستی جزئی باشد. در نقطه مقابل پژو 206 تیپ 2 هاچ بک، با موتور 1.4 لیتری 75 اسب بخاری، گیربکس دنده دستی و قیمت 33.4 میلیون تومان سال هاست که در بازار عرضه می شود و رقیب مستقیم ساینا هاچ بک اتوماتیک در بازار خواهد بود. البته ساینا قرار نیست تنها در مدل هاچ بک وارد بازار شود و حتما مدل سدان این خودرو نیز مورد نظر سایپا خواهد بود، اما در جهت هماهنگی با 206 که به صورت هاچ بک عرضه می شود ما از تصاویر احتمالی نمونه هاچ بک برای این قیاس استفاده کردیم. دستی می خرید یا اتوماتیک؟ آنچه واضح است آنکه ساینای جوان از نظر برند، ایمنی، زیبایی و پرستیژ به گرد پای 206 سالخورده نمی رسد و در شرایط عادی همانطور که تندر 90 دست دوم به راحتی ساینا را پشت سر گذاشت، 206 نیز می تواند ساینا را شکست دهد، اما سوال اینجاست که با توجه به اتوماتیک بودن ساینا و نیاز روز افزون مشتریان به خودروهای اتوماتیک، آیا خرید ساینا اتوماتیک برای شما نسبت به پژو 206 تیپ 2 نه چندان با کیفیت این روزهای ایران خودرو می تواند توجیه پذیر باشد یا خیر؟ از میان خودروهای زیر کدام یک را برای خرید انتخاب می کنید؟ ساینا اتوماتیک پژو 206 تیپ 2 مشاهده نتایج Loading …
رقابت انتخابی خودروهای دیجیاتو؛ دیجی لیگا به مراحل حساس خود نزدیک شده است، در رقابت های قبلی شاهد حذف قابل پیش بینی ساینا در برابر تندر 90، شکست غیر قابل پیش بینی پارس lx از سمند و نابود شدن رانا توسط 206 صندوق دار بودیم. اختلاف رای بسیار فاحش بین رانا و 206 صندوق دار می تواند یاد آور این مسئله باشد که در بازار ایران تا چه حد محبوبیت یک خودرو در ماه ها اول عرضه به بازار تاثیر گذار است، در واقع اگر خودرویی نتواند از ابتدا جای خود را در بازار باز کند، بسیار بعید است که در سال های بعد حتی با بهبود کیفیت و افزایش مدت گارانتی نیز شانسی برای افزایش سهم خود داشته باشد. از طرف دیگر می توان با توجه به تجاربی نظیر ساخت پژو 405 GLI (نمونه ارزان سازی شده GLX) گفت که مشتریان در بازار ایران، تمایل چندانی به خرید خودروهای ارزان سازی شده و طبیعتا کم امکانات تر و بی کیفیت تر نسبت به نسخه های اصلی ندارند و هر بار که ایران خودرو دست به ساخت چنین محصولی زده با شکست مواجه شده. مثال دیگر از این دست شاید عرضه سری اول تندر 90 بدون تجهیزات استانداردی نظیر فرمان هیدرولیک و کولر بود که هیچ گاه مورد استقبال مشتریان واقع نشد و به سرعت از خط تولید کنار رفت. به هرحال در نظر سنجی مربوط به رانا و 206 صندوق دار، این رانا بود که به اتفاق آرا از گردونه رقابت حذف شد و در حدود یک چهارم آرای ثبت شده توسط بیش از 1600 شرکت کننده وب سایت را به خود اختصاص داد. در کانال تلگرامی دیجیاتو نیزنتیجه ای به همین ترتیب اما با شدت بیشتر به نفع 206 صندوق دار رقم خورده است، به عبارت دیگر از حدود 2400 رای ثبت شده در کانال، کمتر از 400 رای به رانا اختصاص داشته و سایر کاربران جملگی رای به برتری 206 صندوق دار داده اند. بدین ترتیب در مرحله نیم نهایی 206 صندوق دار به مصاف تندر 90 دست دوم خواهد رفت، اما پیش از رسیدن به مرحله نیمه نهایی هنوز یک مرحله از سری مقدماتی دیجی لیگا باقی است که به رقابت پژو 206 تیپ 2 و ساینا اتوماتیک اختصاص دارد. شاید مقایسه یک خودرو اتوماتیک و دنده دستی چندان اصولی به نظر نرسد اما در بازار این روزهای خودروهای داخلی چنین قیاسی ممکن است به سوال بسیاری از مشتریان مبدل شود. ساینا اتوماتیک قرار است با موتوری 1.5 لیتری به قدرت 80 اسب بخار و گیربکس CVT ارزانترین خودرو اتوماتیک بازار باشد و احتمالا قیمتی کمتر از 35 میلیون تومان خواهد داشت. هنوز تصویر نهایی از مدل اتوماتیک ساینا و فضای کابین این خودرو منتشر نشده است اما به نظر می رسد که تغییرات نسبت به نسخه دستی جزئی باشد. در نقطه مقابل پژو 206 تیپ 2 هاچ بک، با موتور 1.4 لیتری 75 اسب بخاری، گیربکس دنده دستی و قیمت 33.4 میلیون تومان سال هاست که در بازار عرضه می شود و رقیب مستقیم ساینا هاچ بک اتوماتیک در بازار خواهد بود. البته ساینا قرار نیست تنها در مدل هاچ بک وارد بازار شود و حتما مدل سدان این خودرو نیز مورد نظر سایپا خواهد بود، اما در جهت هماهنگی با 206 که به صورت هاچ بک عرضه می شود ما از تصاویر احتمالی نمونه هاچ بک برای این قیاس استفاده کردیم. دستی می خرید یا اتوماتیک؟ آنچه واضح است آنکه ساینای جوان از نظر برند، ایمنی، زیبایی و پرستیژ به گرد پای 206 سالخورده نمی رسد و در شرایط عادی همانطور که تندر 90 دست دوم به راحتی ساینا را پشت سر گذاشت، 206 نیز می تواند ساینا را شکست دهد، اما سوال اینجاست که با توجه به اتوماتیک بودن ساینا و نیاز روز افزون مشتریان به خودروهای اتوماتیک، آیا خرید ساینا اتوماتیک برای شما نسبت به پژو 206 تیپ 2 نه چندان با کیفیت این روزهای ایران خودرو می تواند توجیه پذیر باشد یا خیر؟ از میان خودروهای زیر کدام یک را برای خرید انتخاب می کنید؟ ساینا اتوماتیک پژو 206 تیپ 2 مشاهده نتایج Loading …