دوج برای ۲۰۱۳ مدل ویژهای از « دورانگو » را به گروه تیونینگی SRT خواهد سپرد . . .
طبق گفته کارشناسان، دوج این کار را به دلیل فروش اندک و راضی نبودن مشتریان از خودروی Durango R/T انجام داده است. البته نباید فروش بسیار خوب مدلهای جیپ گرندچروکی SRT8 را نیز در این قضیه بیتاثیر دانست. سبقتگیری دوج از برادر خود جیپ، قطعا یکی دیگر از عوامل انجام این کار بوده است.
به هرحال انتظار میرود در قسمت فنی، برای این مدل موتورهای ۶.۳ لیتری V8 همی با قدرت ۴۶۵ اسببخار و گشتاور ۶۳۰ نیوتنمتر درنظر گرفته شود.
این نکته را نیز فراموش نکنید که این کار نه به سود دوج است و نه به ضرر جیپ! دراین میان نفع اصلی را کمپانی کرایسلر- به عنوان مالک هردو – خواهد برد.