سه سال پس از اینکه فورد پای لینکلن را به چین باز کرد، این شرکت رشد فروش قابلتوجه خود در سال 2016 را جشن گرفته است.
سال پیش لینکلن 32,558 دستگاه از محصولات خود در چین را فروخته که حدود سه برابر میزان فروش سال 2015 (11,630 دستگاه) است. کمپانی میگوید که با توجه به آمار مذکور لینکلن سریعترین رشد را در میان برندهای لوکس داشته است.
رئیس لینکلن میگوید:
این رویداد راضیکننده و مشوق است. ما از اینکه مصرفکنندهها تجارب فوقالعادهای در محصولات ما داشتهاند مفتخر هستیم.
با توجه به اینکه چین بزرگترین بازار خودرویی جهان است، ورود لینکلن به این بازار در سال 2014 کمی دیر صورت گرفته است. با این وجود از آن زمان تا به حال لینکلن 65 نمایندگی در چین ایجاد کرده و به فروش مدلهای MKZ ،MKC ،MKX، ناویگیتور و کانتیننتال مشغول است.