حضور سوبارو Crosstrek مدل 2018 در نیویورک

حضور سوبارو Crosstrek مدل 2018 در نیویورک

کلاس کراس اوورهای کامپکت (جمع‌وجور) این روزها بسیار محبوب بود و سوبارو نیز با جدیدترین مدل خود به دنبال موفقیت هرچه بیشتر است.

2018-subaru-crosstrek

سوبارو چندی پیش دومین نسل کراس اوور Crosstrek خود را در ژنو به‌صورت بین‌المللی رونمایی کرد و حالا این خودرو برای حضور در نمایشگاه خودروی نیویورک آماده می‌شود. این خودرو تابستان سال جاری به نمایندگی‌های سوباروی آمریکای شمالی راه خواهد یافت و جزئیات قیمتی آن نیز در آینده اعلام خواهد شد.

2018-subaru-crosstrek3

این کراس اوور جدید دومین مدل سوبارو است که از پلتفرم جهانی مدولار این برند استفاده می‌کند. فاصله‌ی بین محورهای این خودرو نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است. این خودرو از نظر طولی نیز رشد اندکی داشته است.

2018-subaru-crosstrek-01

همانند مدل ایمپرزا، این خودرو نیز از ظاهری تیز بهره می‌برد. اضافه شدن پوشش‌های تیره به رکاب‌ها، قوس چرخ‌ها و پانل‌ها باعث ایجاد نمایی خشن شده است.

2018-subaru-crosstrek-04

2018-subaru-crosstrek-06

2018-subaru-crosstrek-05

2018-subaru-crosstrek-07

2018-subaru-crosstrek-08

این خودرو در ایالات‌متحده با سه تریم عرضه می‌شود: پایه، پریمیوم و لیمیتد. پایین‌ترین تریم دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی است که از اندروید اتو و اپل کارپلی حمایت می‌کند. تریم میانی Crosstrek دارای صندلی‌ها و شیشه‌های جلویی و آینه‌های گرم شونده است. بالاترین تریم این کراس اوور با چراغ‌های روز روشن LED، تریم کروز بیرونی، پوشش چرم و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی عرضه می‌شود.

2018-subaru-crosstrek-02

اولین نسل سوبارو Crosstrek از نظر فروش در ایالات‌متحده عملکرد قوی‌ای داشت. در سال 2016 تعداد 95677 دستگاه از این خودرو در آمریکا فروخته شد که نسبت به سال پیش از آن 7.6 درصد افزایش را نشان می‌داد. این کراس اوور کامپکت پس از مدل‌های اوت بک و فارستر سومین خودروی پرفروش سوبارو بوده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *