اگرچه بسیاری از آمریکاییها هنوز آشنایی چندانی با برند آلفارومئو ندارند اما جیولیا کوادروفولیو این پتانسیل را دارد که شرکت خوشنام ایتالیایی را در آمریکا پررنگتر نشان دهد.
این سدان پرفورمنس که برای طیف بالاتر بازار و مشتریانی که قدر خودروی خود را میدانند در نظر گرفته شده در نظر دارد رقبای تثبیت شدهی خود از آلمانی را به دردسر بیندازد و البته طبق نظر برخی کارشناسان سنگ محک جدیدی است.
در روی کاغذ، آلفارومئو میگوید پیشرانهی 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربوی جیولیا کوادروفولیو، قدرت 503 اسب بخاری دارد که با خروجی مرسدس-ایامجی C63 S برابر است. در تست داینو، عملکرد این خودرو چگونه خواهد بود؟
خب یک مالک آمریکایی اخیراً خودروی جدید آلفا را برای تست داینو برده و این خودرو تنها 392 اسب بخار قدرت و 527 نیوتون متر گشتاور را به چرخهای عقب منتقل کرده است. شاید چنین تلفات اسب بخاری بیشتر از حد انتظار شما باشد (عموماً کاهش 15 درصدی دیده میشود) اما مصرفکننده گفته که آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو روی داینوی موستانگ چهارچرخ محرک تست شده است. این تنظیمات کمترین اسب بخار را نسبت به سایر داینوها نشان میدهد. نظر شما چیست؟ آیا این مقدار قدرت منتقل شده به چرخ ها با آن چیزی که آلفا ادعا میکند فاصلهی زیادی ندارد؟
[دانلود ویدئو]