حدود 6 سال از عرضهی رنجروور اووک به بازار میگذرد بنابراین تعجبی ندارد که لندروور در حال تست و بررسی نسل بعدی این کراس اوور لوکس باشد. اگرچه این خودرو در فازهای اولیهی آزمایش به سر میبرد اما برخی جنبههای نسل دوم این خودرو آشکار شدهاند.
به سادگی میتوان فهمید که این نسخهی تست شده عریضتر از اووک فعلی است و همین موضوع احتمال ایجاد برخی تغییرات سختافزاری مهم را مطرح میکند. وجود پلاستیکهای مشکی روی قوس چرخهای عقب حکایت از آن دارد که نسل دوم اووک فاصلهی عرضی بیشتری بین چرخها خواهد داشت و افزایش ارتفاع خودرو نشان میدهد که برخی تغییرات عمقی در نسل دوم این خودرو در راه است.
همین افزایش عرض خودرو باعث میشود تا انتظار افزایش فضای داخل کابین را نیز داشته باشیم. به نظر نمیرسد که فاصلهی بین محورها افزایش یافته باشد اما احتمالاً با افزایش فضا خصوصاً در بخش عقب مواجه خواهیم شد.
اما نکتهی جالب دربارهی این خودرو وجود برچسب ولتاژ بالا در پشت خودرو است. این برچسب زردرنگ به این معنی است که ما احتمالاً شاهد عرضهی اووک الکتریکی خواهیم بود. شاید شما هم با توجه به نبود خروجی اگزوز بگویید که این یک خودروی الکتریکی است اما ما شماره پلاک خودرو را بررسی کرده و فهمیدیم که پیشرانهی توربودیزل دارد.
طبق خبر منتشر شده توسط اتوکار در سپتامبر گذشته، لندروور در حال آمادهسازی قوای محرکهی هیبریدی است. این مجموعه از یک پیشرانه دیزلی 3 سیلندر با توربوی الکتریکی و سیستم الکتریکی 48 ولتی تشکیل شده است. شاید اووک جدید از این قوای محرکه استفاده کند اما هنوز برای اطمینان از این موضوع زود است.