اعلام قیمت هایپر GT مک‌لارن

اعلام قیمت هایپر GT مک‌لارن

هایپر GT جدید و سه نفره مک لارن که با کد BP23 شناخته می‌شود بیش از آنکه به عنوان یک جایگزین برای F1 اسطوره‌ای تلقی شود، یک ادای احترام به این خودرو به شمار می‌رود. این خودرو که در سال 2019 پدیدار خواهد شد هنوز نام رسمی ندارد اما حداقل می‌دانیم که بهای آن چقدر خواهد بود: 2 میلیون پوند (حدود 2.5 میلیون دلار یا 2.3 میلیون یورو). بدین ترتیب بهای این خودرو تقریباً مشابه بوگاتی شیرون است اما به یاد داشته باشید که هایپرکار مک لارن بسیار خاص‌تر از بوگاتی خواهد بود زیرا تنها 106 دستگاه از آن ساخته خواهد شد. این در حالی است که 500 نمونه از شیرون به خریداران تحویل داده خواهد شد.

mclaren-hyper-gt

مک لارن از خریداران سپرده‌ای 5 رقمی را به منظور قرار گرفتن نامشان در لیست پیش سفارش درخواست کرده است. این خودرو که توسط شرکت “هایپرلوکس GT” توصیف شده به عنوان قدرتمندترین و آئرودینامیک ترین خودروی جاده‌ای تاریخ شناخته می‌شود. بخش مخصوص مک لارن MSO مسئول تولید هایپرکار مک لارن بوده و ارتباط تنگاتنگی با 106 مالک خوش‌شانس خودرو برای انتخاب رنگ، تریم و همه‌ی گزینه‌های شخصی‌سازی خواهد داشت.

mclaren-hyper-gt-rendering

صندلی فول سایز مرکزی راننده توسط دو صندلی کمی کوچک‌تر که برای سرنشینان طراحی شده احاطه خواهد شد. رئیس کمپانی در مصاحبه‌ای که با اتوکار داشته قول داده که دسترسی به صندلی مرکزی آسان‌تر از مدل F1 خواهد بود.

mclaren-hyper-gt-rendering-03

هنوز جزئیات زیادی از قوای محرکه‌ی خودروی مورد بحث منتشر نشده اما انتظار می‌رود BP23 علیرغم استفاده از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توربوی کوچک‌تر، قدرتمندتر از P1 با قدرت 904 اسب بخار باشد. مجموعه‌ی باتری و سیستم هیبریدی این خودرو بهتر از P1 خواهد بود و از نسل بعدی ساختار فیبر کربنی مک لارن استفاده خواهد کرد.

mclaren-hyper-gt-rendering-02

علیرغم بهای گزاف، رئیس مک لارن می‌گوید که با خودرویی هولناک طرف خواهیم بود که نظر هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. تنها افرادی که قبلاً سابقه‌ی مالکیت یکی از ساخته‌های مک لارن را داشته باشند می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *