برای آن طرف آبیها روزی بنام روز شکرگزاری قبل از شروع سال جدید میلادی وجود دارد. بااینکه چند روز از این رویداد گذشته اما لازم است که از همهی خودروسازهای جهان برای تولید محصولات جذاب و خوب خود تشکر کنیم.
رنجروورهای کانورتیبل، خودروهای عضلانی پرقدرت و مدلهای گوناگون شاسی بلندهای کوپه. بله! امسال همهی آنها را دیدیم. خب بیایید ببینیم هر خودروساز برایکدام کار خود مورد قدردانی قرار گیرد.
- آکورا
تشکر به خاطر تولید NSX. در ابتدا مطمئن نبودیم که این خودرو تولید خواهد شد یا خیر اما بالاخره در خیابانها ظاهر شد.
- آلفارومئو
تشکر برای معرفی خودرویی 505 اسبی که هیچکسی نمیتواند اسم آن را به درستی تلفظ کند. اسم آن هرچه میخواهد باشد اما صدای پیشرانه عالی است.
- استون مارتین
تشکر به خاطر اجازه دادن به پولدارها برای خرید وولکان.
- آئودی
تشکر به خاطر ادامهی سنت تولید مدلهای RS و برای تولید مدل کاملاً جدید و رادیکال A4 و R8.
- بنتلی
تشکر صمیمانه برای اثبات آنچه جهان نیاز دارد یعنی یک شاسیبلند بسیار گرانبها و سریع.
- ب ام و
تشکر به خاطر پادشاه جدید سری 2. خودرویی که یادآور نسخههای قدیم ب ام و است.
- بیوک
تشکر به خاطر اصلاح جوکهای قدیمی دربارهی رانندههای بیوک و اثبات اینکه بیوک دیگر خودروی پیرمردها نیست. لاکراس جدید فوقالعاده به نظر میآید.
- کادیلاک
ما مدلهای ATS-V و CTS-V را دوست داشته و از آنها متشکریم؛ اما یک سؤال، اسکالاد V با پیشرانه 6.2 لیتری سوپرشارژردار کجاست؟
- شورولت
تشکر به خاطر عرضهی مدلهای جدید.
- کرایسلر
تشکر برای ایجاد اطمینان از نمردن مینی ون شرکت و تولید نسخهای هیبریدی.
- دوج
تشکر برای ادامهی عرضهی خودروها عضلانی.
- فراری
تشکر برای اثبات اینکه توربو فراری را خراب نمیکند. البته قبلاً مدل 208 توربو و F40 نیز از توربو استفاده کرده بودند.
- فیات
تشکر ویژه برای پاسخ دادن به درخواستهای طرفداران و قرار دادن پیشرانهای توربو در میاتا. همچنین تشکر به خاطر استفاده از نامی خودرویی که فاقد عدد 500 در آمریکای شمالی است.
- فورد
تشکر به خاطر ویدئوهای زیاد از عملکرد نه چندان جالب حالت دریفت در فوکوس RS.
- جی ام سی
تشکر به خاطر ساخت پیکاپ دیزلی کوچکی که آمریکاییها آن را میخواهند. حالا ببینیم آیا واقعاً آن را خواهند خرید یا خیر.
- هوندا
تشکر به خاطر تولید Si جدید و عرضهی تایپ R در آینده. امیدواریم که تایپ R پایلوت نیز در آینده تولید شود.
- هیوندای
تشکر به خاطر ایجاد شاخهی لوکس جنسیس. اگر خوانندهی مشهور B.I.G. زنده بود قطعاً شعر خود را به سوپر نینتندو، هیوندای جنسیس تغییر میداد!
- جگوار
تشکر به خاطر اف پیس که میتواند آیندهی محصولات جگوار باشد.
- کیا
تشکر برای الکتریکی کردن مدل سول. این خودرو بهطور شوکه آوری خوب است.
- لامبورگینی
تشکر به خاطر تولید چندین و چند دستگاه مدل خاص و محدود از دو خودرویی که در سبد محصولات این شرکت حضور دارند.
- لندروور
تشکر به خاطر تولید اووک کانورتیبل که باعث خوشحالی بچه پولدارهای مالیبو در روزهای آفتابی میشود.
- لکسوس
تشکر به خاطر تمرکز روی تولید هاوربورد واقعی.
- لینکلن
زبان طراحی جدید! تشکر به خاطر تغییر.
- لوتوس
تشکر به خاطر پاسخ به سؤال: “چه تعداد راه متفاوت برای فروش مدل اوورا وجود دارد؟”
- مزراتی
تشکر به خاطر ادامهی ساخت اگزوزی فوقالعاده و داشتن نامهایی که هیچکس نمیتواند تلفظ کند.
- مزدا
تشکر برای استفاده دوباره از پیشرانه توربو. وجود گشتاور زیاد در مدل CX-3 میتواند شما را بسیار خوشحال کند.
- مک لارن
تشکر به خاطر نشان دادن اینکه مهندسی صنعت خودروی بریتانیا نمرده و همچنین تشکر برای ساخت مدل قابلابتیاع 570S.
- مرسدس بنز
تشکر به خاطر داشتن بخش ای ام جی و پیشرانههای 8 سیلندر با صدای فوقالعاده.
- مینی
تشکر به خاطر معرفی مینی 4 درب جدیدی که مینی 4 درب خوانده نمیشود زیرا نام مینی 4 درب قبلاً توسط مینی 4 دربی که همانند مینی 4 درب جدید نیست استفاده شده است.
- میتسوبیشی
تشکر به خاطر تازه کردن میراژ؛ و تشکر به خاطر زنده نگهداشتن لنسر قوی و لگد زدن به آن.
- نیسان
تشکر به خاطر تولید پیکاپی که با آن میتوان انگشت وسط را به دیگر رقبا نشان داد. گشتاور فوقالعاده بالا برای چنین خودرویی!
- پورشه
تشکر به خاطر اضافه کردن پیشرانههای توربو به 911 های غیر توربو؛ و تشکر به خاطر نشان دادن کیمن GT4 که صندلیهای فیبر کربنی غیرقابل تنظیم دارد.
- رم
تشکر به خاطر رساندن جنگ گشتاورها به مراحل دیوانهوار.
- رولزرویس
تشکر به خاطر توسعهی اولین شاسیبلند شرکت. رولزرویس در این کار استاد است چراکه خودروهای قبلی شرکت به اندازهی یک شاسیبلند، سنگین بودهاند.
- سایون
تشکر به خاطر خاطرات قدیم.
- اسمارت
تشکر به خاطر فورتوی جدید و کنار گذاشتن بدبختیهای گیربکس نیمه اتوماتیک تک کلاچه.
- سوبارو
تشکر به خاطر معرفی کانسپت زیبای دیگر. خواهشمندیم یکی از این کانسپت ها را بدون تغییر تولید کنید.
- تسلا
تشکر به خاطر پیشرو بودن. حالت دیوانهوار و دربهای فالکن که در خودروهای دیگری دیده نشدهاند.
- تویوتا
تشکر عمیق برای ساخت مدل مدرن توندرا.
- فولکسواگن
تشکر برای اعلام اولین فراخوان عمده که بسیاری از مالکان داوطلبانه آن را انجام ندادند.
- ولوو
تشکر برای XC90 که ثابت کرد یک شاسیبلند میتواند متفاوت و خوب باشد.
منبع: autoguide