اگر فکر میکنید سبد محصولات بامو به حد کافی پر و پیمان است تنها تا پایان سال 2018 صبر کنید تا محصولات واقعی را ببینید! در طول 2 سال آینده بامو برنامههایی برای عرضهی تعداد زیادی از محصولات جدید و بازنگری شده دارد.
مدیرعامل بامو هارالد کروگر گفته است:
ما تلاش داریم تا بیش از 40 خودروی جدید و بازنگری شده را برای سه برند لوکس خود و در طی سالهای 2017 و 2018 عرضه کنیم. این برنامهی ما با عرضهی سری 5 جدید در ماه فوریه آغاز موفقی داشته و به گسترش تجارت ما در کلاس سدانهای لوکس کمک کرده است.
ایدهی بامو افزایش فروش و سود محصولات بوده و احتمالاً با عرضهی خودروهای الکتریکی و خودران تا سال 2021 به تحقق این امر کمک خواهد شد. کروگر اضافه میکند:
پیشرو بودن در خلاقیت و نوآوری و سودآوری پایدار کلید موفقیت ماست. به همین دلیل است که ما تمرکزی کامل روی برآورده کردن نیازها و آرزوهای مصرفکنندگان داریم.
طبق گفتههای نیکولاس پیتر که یکی از اعضای هیئت مدیرهی بامو است، سودآوری پایدار و پیشرو بودن در نوآوری هر روز دستبهدست میشود. او میگوید بامو تلاش دارد تا حاشیه EBIT بین 8 تا 10 درصد را در کلاس خودرویی به دست آورد.
او ادامه میدهد:
ما با حفظ عملکرد عملیاتی در سطحی بالا و در عین حال تمرکز روی زمینههای موردعلاقهی مشتریان به تولید منابع مالی موردنیاز برای شکلدهی حمل و نقل آینده ادامه خواهیم داد.
بدین ترتیب اساساً بامو نیاز دارد تا برای پیشبرد تکنولوژی آینده همچنان سوددهی بالایی داشته باشد.
بنابراین این برند باواریایی چندین مدل جدید و بازنگری شده را تا سال 2018 رونمایی خواهد کرد و البته تأکید زیادی روی مدلهای بامو X7 و سری 7 وجود خواهد داشت. بامو همچنین مدلهای جدید سری 8، سری 6 GT و تمامی مدلهای M را عرضه خواهد کرد.